آرشیو اخبار

امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت : ۲۳:۵۰

[۱۳۸۴]  ::  [۱۳۸۵]  ::  [۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  :: 
[۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]
تعداد اخبار : ۳۹

توزیع کیک یک تنی در قطعه‌های مطهر شهدا

 
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه پنج‌شنبه شب میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) است، گفت: کیک بزرگ یک تنی در شب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در قطعات مطهر شهدا توزیع خواهد شد.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۲:۴۴

غذاهایتان باید به اندازه این توپ ها باشد!

 
به طور معمول چقدر سوپ می خورید؟ اصلا می دانید میزان مناسب خوردن یک وعده غذا چقدر است؟ محققان دانشگاه منچستر در انگلستان در مورد میزان مناسب غذا و نوشیدنی تحقیقاتی را انجام دادند.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۲:۴۳

اصلاح ضابطه‌ها اولویت نخست سازمان غذا و دارو

 
معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اصلاح قوانین، گفت: اصلاح ضابطه‌ها و جلوگیری از تفسیر سلیقه‌ای دستورالعمل‌ها را باید اولویت اصلی خود قرار دهیم.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۲:۴۱

رتبه 153 ایران در شاخص جهانی تجارت فرامرزی

 
معاون دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت ایران از حذف تدریجی سیستم ثبت سفارش در دولت یازدهم خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد اسناد مورد نیاز برای واردات از 10 به 19 سند و برای صادرات از 7 به 10 سند افزایش یافته است.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۲:۴۰

موافقت نهایی نعمت‌زاده با حذف تدریجی ثبت سفارش

 
معاون وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت از گام‌های جدید دولت یازدهم برای حذف فرآیند ثبت سفارش واردات کالا خبرداد و گفت: وزی صنعت و تجارت با حذف تدریجی فرآیند ثبت سفارش از نظام تجاری کشور موافقت کرد و در نخستین گام، حضور فیزیکی متقاضیان در مراکز ثبت سفارش برداشته شد.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۲:۲۵

افزایش 40 درصدی قیمت تمام شده تولید "شیرخام"

 
رئیس اتحادیه سراسری دامداران با اشاره به افزایش 40 درصدی قیمت تمام شده تولید شیرخام گفت: مردم از جیب دامداران شیر یارانه‌ای مصرف می‌کنند.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۱:۳۸

سالانه 265 هزارتن نخود در کشور تولید می شود

 
رئیس شورای ملی نخود ایران زراعت نخود را نیازمند توجه بیشتر دانست و گفت: اگر از نخودکاران در زمینه خرید تجهیزات برداشت نخود حمایت شود، میزان تولید نخود در کشور رشد چشمگیری خواهد داشت.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۱:۳۵

آبمیوه‌ی «استار» سرطان‌زاست

 
مدیرکل غذا، دارو و استاندارد سازمان منطقه‌ی آزاد قشم از مصرف آبمیوه‌های غیراستاندارد و سرطان‌زا در جزیره‌ی قشم خبر داد و گفت: آبمیوه‌ی «استار» از آبمیوه‌های سرطان‌زاست و سبب بروز بیماری‌های پارکینسون، آلزایمر و مهم‌تر از همه پیری سلول‌ها می‌شود، سرطان‌زایی آبمیوه «استار» با ترکیب ماده‌ای به نام اسید اسکوربیک با ویتامین C ایجاد می‌شود.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۱:۳۵

تجارت غیررسمی به صورت قانونی باید مسدود شود

 
رییس انجمن واردکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی گفت: تجارت های غیررسمی و زیرپله ای باید به صورت قانونی و ضابطه مند مسدود شود.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۱:۳۳

تنقلاتی پرخاصیت که می تواند دشمن تان شود!

 
مطالعات جدید محققان نشان می دهد که بی توجهی به تغذیه و مصرف مواد غذایی ناسالم یا افراد در مصرف مواد غذایی پرکالری مانند آجیل علاوه بر افزایش وزن می تواند باعث بروز مشکلات زیادی شود. دوستی که می تواند دشمن تا شود.
۱۳۹۳/۰۳/۲۱ , ۱۱:۳۰

۱ ۲ ۳ ۴
۳۹ مورد، صفحه ۱ از ۴