دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۷
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۹۵۵۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کسب و کار، برندینگ

ورود غول عرصه فست‌فود به صنعت گیم

بسیاری از کارشناس های عرصه کسب و کار و حتی گیمرهای مطرح ادعای کی اف سی برای ورود به عرصه تولید کنسول را نوعی حقه بازاریابی ارزیابی کردند.

برند کی اف سی شهرت بسیار زیادی در عرصه فست فود دارد. منوی این برند در بازارهای مختلف محبوبیت بسیار زیادی دارد. همین امر موجب کسب سود فراوان از سوی کی اف سی و راه اندازی شعبه های مختلف در سراسر دنیا شده است. وقتی از صنعت گیم صحبت می کنیم، به طور معمول انتظار مشاهده نام کی اف سی در این میان را نداریم. صنعت گیم در طول سال های اخیر به طور مداوم توسعه پیدا کرده است. فقدان ارتباط میان صنعت گیم و فست فود در نگاه نخست بسیار واضح است. نکته مهم در این میان تمایل اغلب گیمرها برای صرف وعده‎ هایی غذایی در قالب فست فود است بنابراین حوزه گیم و فست فود نوعی زنجیره فروش را شکل می دهد، با این حال باز هم حضور کی اف سی در زمینه طراحی کنسول عجیب به نظر می رسد.
بسیاری از کارشناس های عرصه کسب و کار و حتی گیمرهای مطرح ادعای کی اف سی برای ورود به عرصه تولید کنسول را نوعی حقه بازاریابی ارزیابی کردند. با این حال در طول ماه‎ های اخیر ادعای موردنظر هرچه بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته است. نکته جالب درخصوص کنسول کی اف سی طراحی اش به صورت سبد مرغ سوخاری است بنابراین المان‎ های مشابه برای کی اف سی در این طراحی رعایت شده است. کاربران امکان قرار دادن تکه های مرغ در بخشی از کنسول برای گرم نگه داشتن را می دهد. بدون شک طراحی کنسول کی اف سی نکات عجیب بسیار زیادی به همراه دارد. هنوز هم بسیاری از گیمرها نسبت به این کنسول به مثابه شعاری تبلیغاتی نگاه می‎ کنند بنابراین باید منتظر اخبار بیشتری در این رابطه باشیم.ش
(دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹) ۱۱:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها