شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۱
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۸۹۱۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مازندران خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۴ درصدی به بخش کشاورزی

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مازندران بیان کرد : بانک مهر ایران در تفاهم نامه ای با بنیاد برکت بر آن است ، جهت ایجاد اشتغال در روستاهای استان در بخش های کشاورزی ،دامداری و آبزیان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد ،پرداخت کند.

اسحق طاهری خنکدار در گفت و گو با خبرنگار فودنا با بیان اینکه بانک مهر ایران در ۲۲ آذر سال 1386افتتاح شد، خاطر نشان کرد : این بانک رسالت خود را در راستای ریشه کنی فقر و مبارزه با آسیب های وارده به قشر کم درآمد جامعه قرار داده است.
وی ریسک مطالباتی بانک مهر ایران را 1.2 درصد دانست و بیان کرد : منابع این بانک در مازندران ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است و ۱۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال مصرف گردید.

‌مدیر شعب بانک مهر ایران مازندران در مورد تسهیلات پرداخت شده به افراد کم برخوردار جامعه اظهار کرد : مجمع خیرین سلامت، مددجویان کمیته امداد خمینی(ره) سازمان بهزیستی، زنان بی سرپرست، ازدواج جوانان و ادامه تحصیل دانشجویان از جمله بخشهایی هستند که  تسهیلات با کارمزد کم  به آنها پرداخت میشود .

طاهری طرح همیاران را از طرح‌های ارزشمند بانک مهر ایران برشمرد و گفت : کسانی که از  لحاظ مالی توانمند هستند،  می توانند بخشی از سپرده خود را در اختیار بانک
 قرار داده واین تجمع سپرده در خصوص تامین نیازهای ضروری اقشار بی بضاعت، در قالب تسهیلات قرض الحسنه کارسازی می گردد که در مازندران حدود ۷ میلیارد تومان از محل این طرح جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه  میان بانک مهر ایران و بنیاد برکت درخصوص  ایجاد اشتغال در روستا و جلوگیری از مهاجرت نیروی کار روستا به داخل شهر تفاهمنامه‌ای منعقد شد ،بیان کرد: تسهیلات با کارمزد ۴ درصد جهت اشتغالزایی در روستاهای مازندران در  بخش‌های  کشاورزی، دامداری وآبزیان درنظر گرفته شد .

مدیر شعب بانک مهر ایران مازندران از  طرحی به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خبر داد و گفت: این طرح با هدف حذف سوداگران در قالب کالا کارت با مصرف کننده قرارداد  بسته می‌شود و تسهیلات 20میلیون تومانی باکارمزد ۴ درصد به مصرف کننده تعلق میگیرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد :  به افرادی که در دوران شیوع بیماری کرونا برای تامین درآمد خود با چالش روبه رو بوده اند فرصت 3ماهه داده شد تا بتواند اقساط خود را پرداخت کنند.


(شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹) ۱۱:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها