سه شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۷
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۹۷۳۴۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
اقتصاد نمایشگاه
سرویس کسب و کار، برندینگ
جواد شهبازی مدیر فروش توانمند شرکت بیژن

چهار دهه حضور پر رنگ برند محبوب بیژن در بازار صنایع غذایی ایران

قدمت محصولات غذایی بیژن به سال 1348 بازمی گردد، نزدیک چهاردهه فعالیت در صنعت موادغدایی کشور این برند را تبدیل به یکی از مهمترین شرکت های حاضر در صنعت مواد غذایی ایران کرده است، صنایع غذایی بیژن در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک به جایگاه بزرگ‌ترین شرکت صنایع غذایی کشور تبدیل شود و با توسعه روزافزون خود در بخش‌های مختلف، به بیش از 10هزار پرسنل نائل گردد.

شرکت بیژن در نمایشگاه بیست و هفتم ایران آگروفود مشارکت کرده است به این مناسب با آقای جواد شهبازی مدیر فروش شرکت بیژن گفتگویی انجام شده که در ادامه می خوانید.

اکثرا شرکت بیژن را با انواع سس آن می شناسند، لطفا بفرمایید چه محصولاتی در سبد کالایی  این شرکت تولید می‌شود؟
 
هولدینگ بیژن انواع سس و محصولات غذایی مانند، رب، خیارشور، سرکه تن ماهی، و انواع محصولات کنسروی را تولید می کند.
 
بیژن در زمینه اشتغالزایی چه اقداماتی انجام داده است؟
 
نگاه محوری شرکت ما ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان است در حال حاضر حدود ۱۲۰۰ نفر پرسنل در مجموعه ما فعالیت می کنند و در شرایط کنونی اقتصاد، کمک خوبی به بحث اشتغال می کند.
 
شرکت بیژن صادرات دارد؟
 
در حال حاضر محصولات شرکت ما به  ۱۲ کشور از جمله آلمان، کانادا، استرالیا، امارت متحده عربی ، بحرین ، عراق،  افغانستان، مالزی ،عمان، قطر، ونزوئلا، لبنان ، روسیه و جمهوری آذربایجان صادر می شود که نقش مهمی در ارز آوری به داخل کشور دارد.
 
هدف شرکت بیژن از حضور در نمایشگاه بیست و هفتم آگروفود چیست؟
 
نمایشگاه آگروفود فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان جدید، تجدید دیدار با مشتریان قدیمی، معرفی محصولات متنوع شرکت بیژن به بازدیدکنندگان است.
 
چه انتظاری از دولت و ارگان های مرتبط در جهت حمایت از تولید دارید؟
 
از مسئولین اجرایی کشور در نهادهای گوناگون انتظار داریم تا کار افرینان را در حرکت دادن چرخ های اقتصاد کشور و اشتغال زایی همراهی نمایند و اقدامات عملی در این خصوص ارائه دهند. لازم است تا مدیران ارشد کشور با نگاهی نو به عرصه تولید، سیاست های یکپارچه ای را برای این مراکز اشتغال زایی تدوین نمایند تا تولید کننده در حین اجرای مأموریت خود با موارد متعدد تناقض بین ارگان ها و نهادهای دولتی از جمله بانک ها ، گمرک، تأمین اجتماعی و دارایی و … مواجه نگردد.
(سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹) ۰۸:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها