دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۶۷۷۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس فرآورده های لبنی

نرخ مصوب کره تعیین شد

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: براساس تصمیم کارگروه ستاد تنظیم بازار، از امروز کره داخلی 100 گرمی با نرخ مصوب 8 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

محمدرضا کلامی  گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار از امروز کره داخلی  با  نرخ مصوب 8000 در بازار عرضه خواهد شد.
 
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص مصوبات ستاد تنظیم بازار در خصوص عرضه کره با بیان این مطلب، افزود: ستاد تنظیم بازار نرخ عرضه هر کیلوگرم کره داخلی را 80 هزار تومان مصوب کرد که در بسته بندی 100 گرمی حدود 8000 تومان خواهد بود و در سایر بسته بندی ها توسط سازمان حمایت محاسبه خواهد شد.
 
وی در این رابطه تصریح کرد: این تصمیم با توجه به تغییر ارز واردات کره از 4200 تومان به ارز نیما در سال گذشته و اتمام موجودی کره با ارز 4200 تومانی در کشور گرفته شده است.
 
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت  اضافه کرد: کشور می‌تواند این محصول را با اتکای داخل مشروط بر افزایش مقادیر تولید توسط وزارت جهاد کشاورزی تولید کند.
 
دامداران اجازه افزایش قیمت شیرخام را ندارند
 
کلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی مکلف شد در راستای افزایش تقاضای ناشی از خوداتکایی و مصرف کره داخلی مقادیر تولید شیر را نیز  افزایش دهد.
 
وی افزود: همچنین اثر کنجاله نیز بر قیمت شیر محاسبه می شود که باید این قیمتها رعایت شود و دامداران و فعالان این عرصه اجازه افزایش قیمت شیرخام را ندارند.
(دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹) ۱۳:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها