سه شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۱
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۹۶۴۱۴
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس شیرینی و شکلات

نوزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران از فردا آغاز می شود

به گزارش فودنا، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از فردا 12 شهریور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران بصورت مجازی و فیزیکی آغاز می شود

این دوره از نمایشگاه که با شرایط کاملا ویژه برگزار خواهد شد در قالب تجربه ای نو قابلیت بازدید مجازی هم خواهد داشت

دبیر انجمن شیرینی و شکلات کشور در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» بابیان اینکه شیوع بیماری کرونا در سال‌جاری باعث بروز مشکلاتی در برپایی نمایشگاه‌های دائمی شده است، گفت: بنابراین درخواست مسوولان نمایشگاه‌ها برگزاری بر مبنای «مجازی-فیزیکی» است؛ به عبارتی در سال‌جاری نمایشگاه به‌صورت فیزیکی برگزار می‌شود، اما به‌صورت مجازی برای بازدیدکننده‌ها قابل ‌دسترسی است.

به گفته مغازه‌ای در این رابطه با شرکتی گفت‌وگو شده تا به‌صورت آنلاین امکان بازدید از نمایشگاه را برای عموم فراهم کند و حتی امکان گفت‌وگوی مشتریان با بازدیدکنندگان آنلاین فراهم شود؛ البته برای بازدیدهای خاص مانند بازدید دولتمردان و... بازدید اختصاصی به‌صورت محدود برگزار خواهد شد.

به گفته وی مطمئنا خروجی نمایشگاه همچون نمایشگاه‌های فیزیکی نیست با این ‌حال هم از بعد اقتصادی و هم از بعد نمایش نوآوری‌های صنعت شیرینی و شکلات لازم است تا این نمایشگاه‌ها برگزار شوند و از سوی دیگر لازم است ارتباط بین خریداران و فروشندگان و ارتباط شرکت‌های حاضر در نمایشگاه‌ها نیز ایجاد شود. مغازه‌ای گفت: امسال البته نمایشگاه این صنعت به‌صورت محدود برگزار می‌شود و این امر از طریق تجمیع نمایشگاه‌ها در یک محیط محدودتر اتفاق می‌افتد تا اجرای پروتکل‌ها نیز تسهیل شود.  رئیس انجمن شیرینی و شکلات کشور با بیان اینکه ۷۰ تا ۱۰۰ شرکت در فضایی در حدود ۷ تا ۸ هزار مترمربع در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، گفت: البته امسال دعوتی از هیات‌های خارجی صورت نگرفته است و احتمالا شاهد حضور هیات‌های خارجی در نمایشگاه نیستیم. به گفته وی، انجمن صنعت شیرینی و شکلات حدود ۳۱۰ شرکت فعال را در خود جای داده و حدود ۴۰ تا ۵۰ شرکت نیز غیر عضو این انجمن در صنعت وجود دارند که احتمالا به انجمن ملحق خواهند شد که ظرفیت تولیدی اعضای انجمن با توجه به پروانه‌های تولیدی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال است و از این ظرفیت کاملا بهره‌برداری نمی‌شود؛ به‌طوری‌که در سال گذشته یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار تن تولید صورت گرفته که ۳۰ درصد آن صادر و بقیه به مصرف داخلی رسیده است؛ به عبارتی حدود ۷۰۰ هزار تن ظرفیت خالی در صنعت باقیمانده است.

(سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹) ۰۹:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها