یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۹۴۴۵۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس فرآورده های لبنی

گروه صنعتی میهن روز جهانی شیر را چگونه جشن گرفت؟

سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۱ اولین روز ماه ژوئن مطابق با ۱۲خرداد را به عنوان روز جهانی شیر تعیین و معرفی کرده است، در سال گذشته ۶۸ کشور جهان این مناسبت جهانی را جشن گرفته اند.

امسال برای اولین بار ایران هم به این مناسبت جهانی پیوست و گروه صنعتی میهن به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت لبنیات کشور و یکی از دغدغه مندان سلامت جامعه ضمن اطلاع رسانی در زمینه اهمیت مصرف شیر در سلامت عمومی اقدام به توزیع شیر در مراکزی مانند آسایشگاه سالمندان کهریزک، شیرخوارگاه آمنه،بیمارستان محک، شیرخوارگاه شبیر و مرکز طبی کودکان نموده است.
 
 بر اساس این گزارش گروه صنعتی میهن  نه تنها در روز جهانی شیر بلکه در طول سال با حضور در مدارس، خیریه ها، مراکز درمانی، آسایشگاها و همچنین مناطق محروم اقدام به توزیع شیرهای تازه مغذی نموده است.
 
تامین نیاز به استفاده از شیر  و بالا بردن سرانه مصرف شیر در بین کسانی که امکان خرید و نوشیدن آن را ندارند از مهم ترین دغدغه های مجموعه میهن می باشد.
 
از نکات برجسته این حرکت ها تقدیر این گروه از کادر درمانی بیمارستان ها در زمان اوج کرونا بود و همچنین در روز جهانی علوم آزمایشگاهی گروه صنعتی میهن از چندین نفر از عزیزانی که در شرایط سخت آزمایشگاهی مشغول گرفتن تست کرونا از بیماران بودند، با ارسال بسته هایی از محصولات این گروه تقدیر کرد.
 
 
(یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹) ۰۸:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها