دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۷
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۹۳۷۶۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس اقتصاد

واعظی تهدید به برکناری کرد/ خواستار لابی برای تشکیل وزارت بازرگانی بودند

رحمانی اعلام کرد: جناب آقای واعظی با اینجانب تماس و تهدید کردند که در صورت رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی شما برکنار خواهید شد.

نامه رضا رحمانی به رییس جمهور به شرح زیر است:
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهور اسلامی ایران
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حتما مستحضر هستید در تاریخ 1399/2/17 جناب آقای واعظی با اینجانب تماس و تهدید کردند که در صورت رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی شما برکنار خواهید شد و لازم است در این فرصت با لابی، نمایندگان خصوصا آذری زبان را قانع  و برای  این طرح رای بگیرد بنده هم عرض کردم مجلس که زیر نظر بنده نیست و بنده مشکلی با موضوع ندارم.
امروز  1399/2/22 که اینجانب در جلسه توسعه صادرات دفتر معاون اول محترم حضور داشتم مجددا جناب آقای واعظی تماس گرفتند و اعلام نمودند استعفاء دهم.
به استحضار می‌رسانم اینجانب حجت شرعی برای استعفا نمی‌بینم و کماکان مثل 19 ماه و سالیان گذشته تمام توان آماده خدمتگزاری بوده و بویژه در شرایط سخت کشور و تجربیات گرانبهایی که اندوخته‌ام کماکان آماده فداکاری و خدمتگذاری شبانه روزی به مردم عزیزمان هستم.
از اینکه در دوره حدود 19 ماهه مسئولیت اینجانب علیرغم برنامه‌ریزی‌های دشمنان نظام و انقلاب برای تعطیلی تولید کشور به مدد الهی و تلاش شبانه روزی همکاران صدیقم نسبت به حفظ، افزایش و رونق تولید و تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عموومی کشور به ویژه عبور از تحریم‌ها و حوادث مختلف و علی‌الخصوص بحران کرونا که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است به خود می بالم و در تعجب هستم که چرا علیرغم حصول نتایج درخشان و قابل افتخار می‌بایست اینگونه بنابر انگیزه‌های سیاسی تحت فشار قرار گیرم.
در هر حال هر تصمیمی بگیرید برای اینجانب محترم است و کماکان خود را خدمتگزار کوچک و عاشق ملت بزرگ و سرباز ولایت می‌دانم.
 
(دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۲۰:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها