دوشنبه / ۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۰
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۹۲۶۷۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس اقتصاد

با واحدهایی که از دستور تعطیلی سرپیچی کنند چه برخوردی می‌شود؟

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نظارت بر تعطیلی واحدهای صنفی و مراکز تجاری به عهده اتاق اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی است و در صورت سرپیچی واحدها از این ابلاغیه در مرحله اول تذکر داده می‌شود، اما در صورت مقاومت، واحد متخلف پلمپ می‌شود.

یدالله صادقی تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری و مراکز تجاری را الزامی خواند و اظهار کرد: اکثر واحدهای صنفی و مراکز تجاری که تاکنون پایش شدند، این موضوع را رعایت کردند.
وی در ادامه اتاق اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی را مسئول نظارت بر تعطیلی واحدهای غیرضروری عنوان کرد و گفت: در مورد واحدهایی که از مواد ابلاغیه اخیر سرپیچی می‌کنند هم در مرحله اول تذکر داده می‌شود و در صورت مقاومت طبق ماده ۲۸ قانون نظام صنفی واحدهای صنفی که از قوانین سرپیچی کنند، تعطیل و پلمپ می‌شوند.
در پی دستور رییس جمهور، رو شنبه استانداری تهران تعطیلی مراکز تجاری به جز تامین کنندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه های زنجیره ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، میادین تره بار و داروخانه ها تا ۱۵ فروردین در سطح استان به فرمانداران استان تهران ابلاغ شد، اما مشاهدات میدانی در برخی مناطق نشان می‌دهد که هنوز همه واحدهای غیرضروری تعطیل نشده‌اند.
 
(دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹) ۱۴:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها