دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۳
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۲۵۴۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

تأکید سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه از بیماری کرونا

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه از بیماری کرونا توسط کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در محیط کاری بسیار ضروری است.

عباس کشاورز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: در شرایط حاضر رعایت موازین بهداشتی و پیشگیرانه از بیماری کرونا توسط کارکنان در محیط کاری بسیار ضروری است و باید سخت‌گیرانه دنبال شود.
وی ادامه داد: سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان بسیار مهم بوده و کوچکترین غفلت و کم توجهی نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی مشکلات جدی را می تواند ایجاد کند.
کشاورز گفت: ضدعفونی مرتب ساختمان ها، ملزومات اداری و کنترل بهداشتی رفت و آمد همکاران و ارباب رجوع و گرفتن گزارش روزانه وضعیت موجود می‌تواند به ارتقا سلامت در شرایط حاضر بسیار کمک کند و نگرانی ها را نیز کاهش دهد. سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع و مجتمع درمانی شهید شوریده با ابلاغ دستورالعمل‌های لازم، مدیریت مبارزه با کرونا را در وزارتخانه اجرا و دنبال کنند.
کشاورز تأکید کرد: فعالیت‌های اداری تا حد امکان به صورت تلفنی و ایمیل و جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و در کنار رعایت موازین استاندارد بهداشتی و سختگیرانه برای حفاظت از سلامت همکاران و جامعه باید به شکلی برنامه‌ریزی شود تا خللی در روند تولید و فعالیت‌های بخش کشاورزی ایجاد نشود.
 
(دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸) ۱۴:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها