دوشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۰
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۲۰۰۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی

تمدید اعتبار کارت‌های بازرگانی که در اسفند ماه منقضی می‌شوند

با تصمیم مشترک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، برای جلوگیری از مراجعه فعالان اقتصادی در شرایطی که ریسک شیوع بیماری کرونا وجود دارد، کارت‌های بازرگانی حقیقی و حقوقی که تاریخ انقضای آنها پنجم تا پایان ماه اسفند است، تا پایان فروردین 99 تمدید شد.

با توجه به این که بیماری مسری کرونا در حال شیوع در شهرها و استان‌های مختلف کشور به‌ویژه پایتخت است و به منظور کاستن از سفرهای غیرضروری شهروندان و فعالان اقتصادی، اتاق بازرگانی تهران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در تصمیمی مشترک اعلام کردند که تمامی کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها در بازه زمانی 5 تا 29 اسفند ماه 98 قرار دارد، به طور خودکار و بدون نیاز به حضور فعالان اقتصادی، تا پایان فروردین ماه 99 تمدید اعتبار می‌شود.
اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد این تصمیم را در راستای همراهی با سیاست‌های دولت در مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا و هم چنین به منظور صیانت از سلامتی شهروندان اتخاذ کرده و دارندگان کارت‌های بازرگانی نیازی به مراجعه به اتاق برای تمدید اعتبار کارت خود ندارند. این تصمیم طی نامه‌ای به اتاق بازرگانی ایران نیز اعلام شد تا هماهنگی‌های فنی از سوی اتاق ایران نیز انجام شود.
هم‌چنین اتاق تهران در تصمیمی داخلی تعداد نیروهای حاضر در محل اتاق را به طور چشمگیری کاهش داد و امور جاری پارلمان بخش خصوصی در روزهای آینده، تا روشن شدن چشم‌انداز همه‌گیری این ویروس، از طریق دورکاری انجام می‌شود. بنا به این تصمیم، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، سمینارها و نشست‌ها تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است و آن‌دسته از اعضا یا فعالان اقتصادی که پیش‌تر در این رویدادها ثبت‌نام کرده بودند، قبل از حضور با استعلام از واحد مربوطه یا مراجعه به اخبار سایت اتاق تهران از زمان جدید برگزاری آن مطمئن شوند.
 
(دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸) ۱۶:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها