یکشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۸ / ۲۰:۴۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۷۰۴۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس سرویس عمومی

بررسی نحوه حمایت و پرداخت یارانه‌های کشاورزان در کمیسیون کشاورزی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با بررسی نحوه حمایت و پرداخت یارانه‌ها به بخش کشاورزی می‌توان به این نتیجه رسید که برآورد عددی دقیقی از میزان یارانه ارائه شده به کشاورزان وجود ندارد.

علی ابراهیمی ضمن تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع جلسه امروز بررسی نحوه حمایت و پرداخت یارانه‌ها به بخش کشاورزی و سایر عوامل تولید بود. سازمان حمایت از مصرف‌کننده، سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها مرکز پژوهش‌ها، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو گزارشاتی در این زمینه دادند.
نماینده مردم شازند در مجلس افزود: جلسه دو ساعته ما بیشتر به ارائه گزارش‌هایی در زمینه نحوه حمایت‌ها بود. گزارش‌ها نشان می‌داد که آمار و اطلاعات دقیقی از نحوه حمایت و پرداخت یارانه‌ها وجود ندارد. یارانه‌ها شامل یارانه آشکار و پنهان است و هنوز برآورد عددی از میزان یارانه پرداختی نداریم.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی در پایان گفت: ما یارانه را هم در قالب ارز ۴۲۰۰ تومانی، هم یارانه‌های حامل‌های انرژی و هم معافیت‌های مالیاتی ارائه می‌کنیم و این یارانه‌ها پنهان نامیده می‌شود. هنوز برآورد دقیقی از این یارانه‌ها نداریم. در این جلسه مقرر شد که این مشکل با تکیه به بررسی دقیق‌تر آمار و ارقام حل شود.

(یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸) ۲۰:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها