یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۷
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۴۶۳۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

بیش از ۱۲۸ هزارتن کود اوره در تعطیلات نوروز حمل و توزیع شد

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از حمل و توزیع بیش از ۱۲۸ هزارتن کود اوره به مقاصد استانی در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

حمید رسولی گفت: طی تعطیلات نوروز امسال تعداد ۳ فروند کشتی حامل نزدیک به ۱۵۰ هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه در بنادر جنوبی ایران پهلودهی و در انبارهای این شرکت در محوطه بنادر تخلیه شد.
وی افزود: علیرغم تعطیلات نوروزی و محدودیت‌های ترافیکی ناشی از تعطیلات و بارندگی‌های قابل توجه بهاره سال جاری، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بیش از ۱۲۸ هزار تن کود اوره از بنادر و شرکت‌های پتروشیمی داخلی حمل و به کارگزاران توزیع نهاده‌های کشاورزی جهت تحویل به کشاورزان زحمتکش ارسال کرده است.
رسولی گفت: با توجه به ظرفیت پایین حمل جاده‌ای از مبدا پتروشیمی پردیس عسلویه در ماه‌های پرمصرف سال، کود اوره تحویلی از این شرکت پتروشیمی بوسیله کشتی به بنادر عباس و امام خمینی حمل و با توجه به ظرفیت بالای حمل جاده‌ای از این بنادر به داخل کشور حمل و توزیع می‌گردد.
وی یادآوری کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هر ساله با توجه به ضرورت حمل و توزیع روزانه کودهای کشاورزی در یکی از پر مصرف ترین مقاطع سال در روزهای تعطیلات نوروز با جدیت بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

(یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸) ۱۸:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها