یکشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۰:۴۱
سرویس : سرویس خبری انگلیسی
کد خبر : ۸۴۳۲۷
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس سرویس خبری انگلیسی

افتتاح بزرگ‌ترین کشت و صنعت غرب کشور با حضور وزیر تعاون در الیگودرز

مجتمع کشت، صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان در شهرستان الیگودرز باحضور محمدشریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ، تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، سیدموسی خادمی استاندار لرستان، محمد بخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و سید ابراهیم حسینی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در این شهرستان افتتاح و رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش فودنا، مجتمع کشت، صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان  در زمینی به وسعت 41 هکتار با ظرفیت دو هزار رأس دام مولد و  پنج هزار  راس کل گله و با هدف تولید شیرسالانه25 هزارتن  در سال و تولید 350 تن گوشت قرمز در سال احداث شده است .
 با بهره برداری از این واحد کشت و صنعت برای  105 نفر به طور مستقیم  و  700  نفر  غیر مستقیم شغل ایجاد شده است .
هزینه‌های سرمایه‌گذاری برای این پروژه 420 میلیارد ریال و کل علوفه مورد نیاز نیز 80 هزار تن در سال است. عملیات ساخت  پروژه که  از زیر مجموعه های شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )  است ،  سال ١٣٩٥به طور جدی آغاز شده بود .

سید ابراهیم حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران ( پگاه در مراسم بهره برداری از این  مجمتع با اشاره به  سیاست  این شرکت در مبنی بر تامین حداقل ٣٠درصد از شیر خام مورد نیاز شرکتهای پگاه از طریق دامپروری های خود، گفت: تولید شیر خام مهمترین مرحله تولید و فرآوری محصولات لبنی است و استراتژی  پگاه به عنوان یک واحد نمونه و برتر کیفی ، تولید شیر با بالاترین کیفیت است تا بتوان هم در تولید شیر خام اولیه شیر خشک نوزاد و هم برای تولید محصولات متنوع در مدار تولید قرار گیرند.
 
(یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷) ۰۰:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها