سه شنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۲۱:۱۶
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۴۰۶۱
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس شیرینی و شکلات

"مینو" موفق به کسب تندیس ملی نشان برتر تجاری ایران شد

به گزارش فودنا؛ آیین دومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت و صاحبان شرکت‌های بزرگ تجاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و در نهایت برند «مینو» موفق به کسب تندیس ملی نشان برتر تجاری ایران شد

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات؛ در این همایش که مهندس قلندرلکی به نمایندگی از گروه صنعتی مینو حضور پیدا کرده بود، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و مودودی رئیس سازمان توسعه تجارت به سخنرانی پرداختند و در نهایت نشان برتر ملی به برند مینو اهدا شد.
 
بر پایه این گزارش، بر اساس موضوع ماده 8 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، مصوب هیأت وزیران، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان تنها متولی و مرجع قانونی انتخاب نشان (برند)های تجاری برتر، این نشان را به برند «مینو» اهدا کرد.
مهندس قلندرلکی مدیرعامل شرکت صنعتی مینو خرمدره که به نمایندگی از گروه صنعتی مینو در این آیین شرکت کرده بود به همراه مدیران عامل زر ماکارون و سپاهان باتری به بیان دغدغه‌های تولید در صنعت کشور پرداختند.
روابط عمومی گروه صنعتی مینو، کسب این موفقیت را که بالاترین نشان اهدایی رسمی کشور است به عموم مصرف‌کنندگان وفادار، سهامداران عزیز و پرسنل سخت کوش و پرتلاش گروه صنعتی مینو تبریک می گوید.
(سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷) ۲۱:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها