دوشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۷:۱۴
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۳۸۱۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

عدم توزیع مناسب کالا و مایحتاج عمومی به ویژه گوشت قرمز

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور  را به شرح زیر قرائت کرد:
*سیده فاطمه و سید مصطفی ذوالقدر نمایندگان تهران و میناب به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت تسریع در پرداخت معوقات رایزنان بازرگانی خارج از کشور و عدم کاهش آنان با توجه به نیاز اقتصاد بین‌المللی در شرایط موجود.
*صادقی نماینده تهران به وزیر راه: سوء مدیریت در سازمان هواپیمایی کشور  منجر به نارضایتی گسترده کادر پروزای و خلبانان زحمت‌کش و قطع همکاری تعدادی از آنان شده است.
*بهرام‌نیا نماینده نهاوند به وزیر آموزش و پرورش: کددار کردن تعدادی از آموزگاران پیش‌دبستانی مربوط به سال ۹۱ نهاوند مورد تقاضاست.
*جعفرپور نماینده لارستان به وزیر راه: لزوم توجه به ظرفیت‌های اقتصادی بخش خصوصی در دوره تحریم و فراهم کردن فرصتهای برابر به مناطق کشور از جمله در صدور مجوز مرکز لجستیک لارستان.
*رحیمی‌جهان‌آبادی به اضافه ۷ نماینده دیگر به وزیر جهادکشاورزی: نابسامانی در تامین نهاده‌های دامی و دام و طیور در کشور و سوء مدیریت شدید در این زمینه و نیز عدم توزیع مناسب کالا و مایحتاج عمومی به ویژه گوشت قرمز.
*بدری نماینده اردبیل به رییس‌جمهور: لزوم دستور برای اجرای کامل مواد مربوط به جانبازان، ایثارگران و آزادگان و خانواده محترم شهداء در برنامه ششم توسعه و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران.
*امیرابادی نماینده قم و زاهدی نماینده کرمان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پرداخت حقوق معلمان خارج از کشور.
*زاهدی نماینده کرمان به رییس‌جمهور و وزیر اقتصاد: به نظر می‌رسد نظارت لازم و کنترل مطلوب بر نرخ ارزهای خارجی و قیمت سکه وجود ندارد، اقدام لازم را به عمل آورید.

(دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷) ۱۷:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها