سه شنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۳۹
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۳۰۹۷
گزارشگر : ۳۶۳۲
دنیای اقتصاد
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

دادستان‌ها با قاچاق دام به شدت برخورد کنند

رئیس قوه‌قضائیه به دادستان‌های سراسر کشور دستور داد با قاچاق کالاهای اساسی از جمله قاچاق دام به اشد وجه برخورد قانونی کنند و اجازه ندهند برخی افراد در این برهه دشوار به‌دنبال سودجویی باشند.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه در جلسه مسوولان عالی قضایی، با اشاره به بروز مشکلاتی در تامین برخی کالاها از جمله برخی افزایش قیمت‌ها تصریح کرد: واقعا دولت و سایر دستگاه‌ها باید توجه داشته باشند که این وضع، زیبنده مردم ما نیست.
درست است که تحریم هستیم و دشمن فشار بی‌سابقه‌ای را وارد می‌کند اما مسوولان نیز باید کار جهادی کنند و رفع مشکلات امروز مردم را جهاد فی سبیل الله بدانند.به گزارش «ایسنا» رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه عده‌ای دست به قاچاق گوشت و سایر اقلام می‌زنند و عده دیگری نیز با دلال‌بازی، کالاهای دولتی با قیمت مناسب را خریداری کرده و به قیمت بالاتر می‌فروشند، بر ضرورت برخورد اساسی و محکم با این پدیده تاکید کرد و گفت: دادستان‌های سراسر کشور با قاچاق کالاهای اساسی و همچنین این قبیل دلال‌بازی‌ها به اشد وجه برخورد قانونی کنند و اجازه ندهند که عده‌ای در این برهه دشوار، اقدام به سودجویی کنند.آملی‌لاریجانی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر ونزوئلا تصریح کرد: آنچه در قالب یک کودتای آمریکایی در ونزوئلا رخ داد، حادثه جدیدی نبود؛ منتها انسان از منش غربی‌ها تعجب می‌کند که با آن همه ادعای حقوق بشر و دموکراسی، این گونه در امور داخلی یک کشور دخالت می‌کنند. گرچه این کودتا ناکام ماند، اما تجربه‌ای شد برای ملت‌ها که ماهیت واقعی آمریکا و اروپا را بیش از پیش بشناسند. براساس این گزارش، بحث و بررسی پیرامون لایحه «تامین امنیت زنان در برابر خشونت» در دستور کار امروز مسوولان عالی قضایی قرار داشت.

(سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷) ۱۲:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها