سه شنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۹
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۲۳۷۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

گوشت گوسفندی به کیلویی ۷۲ هزار تومان رسید

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۷۱ تا ۷۲ هزار تومان در خرده فروشی عرضه می‌شود.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی  از افزایش قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۶۵ تا ۶۶ هزار تومان به مغازه دار و ۷۱ تا ۷۲ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
وی کاهش تولید و قاچاق دام را دلیل اصلی نوسان قیمت گوشت در بازار اعلام کرد و افزود: تفاوت ریال و دلار و نوسان نرخ ارز در ماه‌های اخیر انگیزه قاچاقچیان برای خروج غیر قانونی دام از مرزهای غرب، جنوب و جنوب غرب به کشورهای عراق و حاشیه خلیج فارس را بالا برد.
ملکی درباره تأثیر عرضه گوشت های منجمد بر بازار بیان کرد: اگر گوشت های منجمد در بازار توزیع نمی شد، اوضاع به مراتب بدتر بود.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: با توجه به کمبود عرضه دام در میادین نمی‌توان پیش بینی خاصی راجع به وضعیت بازار داشت.
وی در پایان درباره آخرین وضعیت واردات دام زنده تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام قرار است که اقدام به واردات دام زنده از رومانی کند. ناگفته نماند که  بودجه مورد نظر و بستر لازم برای انجام این کار باید فراهم شود.

(سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷) ۱۶:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها