دوشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۷ / ۲۰:۳۹
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۲۳۵۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایرنا
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

استفاده از نرم افزارها برای حذف واسطه از صنعت طیورضروری است

دبیر کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک دولت گفت: استفاده از نرم افزارها برای اتصال حلقه های مختلف گام مثبتی در صنعت طیور است که می تواند واسطه های غیرضروری را حذف کند.

کیومرث اشتریان روز دوشنبه در حاشیه همایش ملی راهکارهای تحول کسب و کار در صنعت طیور در محل هتل المپیک افزود: صنعت طیور همانند صنایع دیگر زنجیره ای از صنعت های گوناگون و مختلف است که انقلاب فناوری اطلاعات و تکنولوژی های ارتباطی به ما این اجازه را داده تا بتوانیم بین حلقه های مختلف صنعت ارتباط ایجاد کنیم.
وی اظهار داشت: با این فرآیند به راحتی خرید و فروش و پرداخت در محیط مطمئن انجام می گیرد که می تواند برای صنعت طیور مفید باشد.
وی تصریح کرد: برخی نرم افزارها به گونه ای طراحی شده اند که واسطه های غیرضروری را حذف و واسطه های ضروری را حفظ می کنند زیرا برخی واسطه ها علاوه بر تامین مالی، خدمات دیگری نیز به این صنعت ارایه می دهند.
استاد دانشگاه تهران گفت: بکارگیری اپلیکیشن ها تمامی حلقه های مختلف را از جمله قیمت ها، نحوه عرضه، انتخاب خریدار و فروشنده را به هم متصل می کند تا یک فضای مدرن و قدرتمندی برای تعاملات این صنعت بوجود بیاید.
دبیر کمیسیون اجتماعی دولت ابراز امیدواری کرد بتوان با این طراحی و توسعه نرم افزارها ثبات خوبی را در بازار محصولات طیور گوشت مرغ و دیگر محصولات پروتئینی بوجود آورد.
همایش ملی تحول در صنعت طیور کشور با هدف بررسی راهکاری کاربردی جدید طراحی شده برای صنعت طیور با حضور فعالان این بخش برگزار شده است.
در این همایش مسایل مربوط به پرورش جوجه های یک روزه، دستگاه های نوین جوجه کشی، قیمت و صادرات این محصولات به کشورهای همسایه مورد بحث وبررسی قرار گرفت و همچنین یک اپلیکیشن برای صنعت طیور معرفی شد.
بررسی حمل و نقل نامناسب و غیرتخصصی طیور که باعث تلف شدن سالانه 12 میلیون قطعه جوجه یک روزه با حجم خسارت 760 میلیارد تومانی در کشور می شود، از دیگر برنامه های این همایش است.

(دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷) ۲۰:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها