در همین راستا یک قوطی هدیه تعطیلات همراه با یک دستگاه پخش موسیقی عرضه می
شود که Oreo ساندویچی شکلاتی با روکش سفید White Fudge)، Oreo) معمولی و
Oreo سبک تر و باریک تر موسوم به "Thins" را در بر می گیرد. ایده انجام این
کار ابتدا به طور انحصاری بر روی وبسایت خرده فروشی آنلاین Tmall.com علی
بابا چین در ماه مه 2017 از سوی آژانس جهانی بازاریابی VMLY&R اجرا شد.
اگر
چه بسیاری از شهروندان چینی به طور آنلاین خرید می کنند، یکی از شاخه هایی
که به ندرت در آن خرید اینترنتی رخ می دهد، عرصه غذا است. این آمار واقعی
باعث ایجاد یک مشکل برای مشتری آژانس جهانی بازاریابی VMLY&R بیسکویت
Oreo شد.
به منظور تحریک افزایش آمار فروش انلاین، VMLY&R بیسکویت
Oreo را به یک نوع محصول جدید تبدیل کرد که مشتریان از ابتدا خرید ان را مد
نظر قرار می دهند. با معرفی "جعبه موسیقی Oreo"، کاربران فناوری دیجیتال
در چین حتی حین جستجو برای آیتم های زیر شاخه های محبوب نظیر "اسباب بازی
ها" و "وسایل الکترونیکی" این محصول تازه را کشف می کنند.
برای
تغییر آهنگ، فقط کافی است یک گاز از بیسکویت Oreo بگیرید اما این همه چیز
نیست. با فعال کردن جعبه موسیقی، شما می توانید یک پیام تبریک کریسمس شخصی
یا آهنگ را به عنوان هدیه برای یکی از عزیزانتان ضبط کنید.
"جعبه موسیقی Oreo" را می توان در حال حاضر از طریق آمازون به قیمت 20 دلار خرید.