سه شنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۹
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۱۶۴۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای
سرویس شیرینی و شکلات

با هر گاز از بیسکویت Oreo یک آهنگ جدید بشنوید

اگر هنوز قطعا به این نتیجه نرسیده اید که به مناسبت کریسمس برای عزیزانتان چه هدیه خاصی را بخرید، شاید بخواهید این جعبه موسیقی Oreo منحصر به فرد را امتحان کنید که با کاربردی دوگانه این بیسکویت معروف می تواند به عنوان یک صفحه موسیقیایی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در همین راستا یک قوطی هدیه تعطیلات همراه با یک دستگاه پخش موسیقی عرضه می شود که Oreo ساندویچی شکلاتی با روکش سفید White Fudge)، Oreo) معمولی و Oreo سبک تر و باریک تر موسوم به "Thins" را در بر می گیرد. ایده انجام این کار ابتدا به طور انحصاری بر روی وبسایت خرده فروشی آنلاین Tmall.com علی بابا چین در ماه مه 2017 از سوی آژانس جهانی بازاریابی VMLY&R اجرا شد.

اگر چه بسیاری از شهروندان چینی به طور آنلاین خرید می کنند، یکی از شاخه هایی که به ندرت در آن خرید اینترنتی رخ می دهد، عرصه غذا است. این آمار واقعی باعث ایجاد یک مشکل برای مشتری آژانس جهانی بازاریابی VMLY&R بیسکویت Oreo شد.
به منظور تحریک افزایش آمار فروش انلاین، VMLY&R بیسکویت Oreo را به یک نوع محصول جدید تبدیل کرد که مشتریان از ابتدا خرید ان را مد نظر قرار می دهند. با معرفی "جعبه موسیقی Oreo"، کاربران فناوری دیجیتال در چین حتی حین جستجو برای آیتم های زیر شاخه های محبوب نظیر "اسباب بازی ها" و "وسایل الکترونیکی" این محصول تازه را کشف می کنند.

با هر گاز از بیسکویت Oreo یک آهنگ جدید بشنوید

برای تغییر آهنگ، فقط کافی است یک گاز از بیسکویت Oreo بگیرید اما این همه چیز نیست. با فعال کردن جعبه موسیقی، شما می توانید یک پیام تبریک کریسمس شخصی یا آهنگ را به عنوان هدیه برای یکی از عزیزانتان ضبط کنید.
"جعبه موسیقی Oreo" را می توان در حال حاضر از طریق آمازون به قیمت 20 دلار خرید.

با هر گاز از بیسکویت Oreo یک آهنگ جدید بشنوید

 
(سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷) ۰۹:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها