شنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۷ / ۰۸:۲۳
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۰۸۷۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

بارگیری نهاده های دامی با اختلالاتی روبروست/هشدار نسبت به گرسنه ماندن گاوها

یک مقام مسئول گفت: با وجود فراوانی نهاده های دامی در بنادر، اما بارگیری از سوی کامیون داران انجام نمی شود.

ناصر مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران درباره آخرین وضعیت توزیع نهاده های دامی اظهار کرد: با وجود فراوانی نهاده دامی در بنادر،اما بارگیری کالا از سوی کامیون داران انجام نمی شود چرا که آنها خواستار مبلغ جداگانه پشت بارنامه هستند.
وی افزود: هم اکنون کامیون داران برای حمل هر کیلو نهاده دامی از بندر امام تا تهران ۱۲۰ تومان بارنامه رسمی و ۷۸۰ تومان پشت بارنامه اخذ می کنند که این امر قیمت تمام شده شیر را به شدت افزایش می دهد.
به گفته مقدسی با وجود نظارت کافی دولت و فراوانی بار در بنادر،قیمت نهاده های دامی نسبت به قبل تغییری نداشته و تنها عدم بارگیری مشکل فعلی دامداران به شمار می رود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه گاوها گرسنه هستند، بیان کرد: دولت باید برای حل اختلالات حمل و نقل کاری کند چرا که دامداران برای تامین نهاده ها با مشکلات جدی روبرو هستند.
وی در پایان درباره آخرین وضعیت توزیع نهاده های دامی از سوی پشتیبانی امور دام تصریح کرد: اگرچه مقداری نهاده از سوی پشتیبانی در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است، اما میزان آن کافی نیست چرا که پشتیبانی امور دام خود مقداری نهاده خریداری کرده که هم اکنون در بنادر مانده است.

(شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷) ۰۸:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها