شنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۸۰۴۱۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
تسنیم
سرویس فرآورده های لبنی

حمایت دولت از افزایش نرخ شیرخام

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های فرآورده های لبنی کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت از دامداران خواستار افزایش نرخ شیرخام است.

علی احسان ظفری با تاکید بر اینکه هیچ کنترلی بر روی نرخ شیرخام صورت نگرفته است، افزود: این در حالیست که هم اکنون قیمت این محصول به دو هزار و 250 تومان رسیده است.
وی اظهارداشت: نرخ مواد اولیه برای بسته بندی محصولات لبنی مانند محصولات پتروشیمی و کاغذهای تتراپک چهار تا پنج برابر نسبت به شب عید سال 97 گرانتر شده است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های فرآورده های لبنی کشور ادامه داد: این اتحادیه خواستار رعایت نرخ اعلامی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بوده و خواهان افزایش قیمت ها نیست.
وی با اشاره به اینکه در نشست های تنظیم بازار اعلام شده که نرخ شیرخام باید بالاتر از قیمت کنونی باشد، گفت: نظارت در امور مربوط به شیر خام بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و نظارت بر فرآورده های لبنی نیز بر عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.
ظفری افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از دامداران خواستار افزایش قیمت شیرخام بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت هم خواهان اعمال قیمت های کنونی هستند چرا که توان قدرت خرید مردم پائین آمده است.
وی اظهار داشت: نرخ فرآورده های لبنی باید با همکاری وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت به همراه اتحادیه های زیر مجموعه متولی صنعت و دامپروری ارائه شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های فرآورده های لبنی کشور در ادامه یاد آور شد: هنگامی که دولت از افزایش قیمت ها حمایت می کند اتحادیه مربوطه دیگر توانی برای مقاومت در برابر اضافه شدن نرخ ها ندارد.

(شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷) ۱۲:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها