دوشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۹:۱۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۶۲۰۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
فودنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
19 الی 22 فروردین ماه 97

نمایشگاه بین المللی صنعت و تولید قطر

به گزارش فودنا ، این نمایشگاه در سه بخش تولیدات، سرمایه گذاری و خدمات خواهد بود و به منظور نمایش کالاها و تولیدات در همه بخش های مورد اشاره، برگزاری کنفرانس های مختلف و تشکیل پاویون ملی دولت ها برگزار می شود.

با توجه به اهمیت این نمایشگاه برای دولت قطر و امکان بهره برداری شرکت های ایرانی که متعاقباً به افزایش سهم ایران از بازار این کشور منجر خواهد شد حضور در این نمایشگاه فرصتی ارزشمند جهت حضور و ورود به بازار قطر می باشد. لذا با توجه به زمان اندک تا برپایی نمایشگاه و لزوم برنامه ریزی به موقع جهت برپایی شایسته پاویون جمهوری اسلامی ایران خواهشمند است جهت ثبت نام و مشارکت در نمایشگاه نسبت به تکمیل فرم ذیل و ارسال به ستاد برگزاری اقدام فرمائید.

-          هزینه مشارکت به ازای هر متر مربع پس از کسر یارانه نمایشگاهی 130دلار می باشد؛ بدیهی است با توجه به محدودیت فضا اولویت جانمایی با پرداختی بوده و پس از ثبت نام ،کنسلی و تغییر امکان پذیر نمی باشد و کلیه هزینه ها می بایست پس از مهر و امضاء اینفرم پرداخت گردد.

-          ثبت نام قطعی منوط به تائید ستاد برگزاری نمایشگاه و حداکثر فضای در نظر گرفته شده برای مجموعه های متوسط و کوچک 18m2می باشد.

-          حداکثر مهلت ثبت نام    20/12/96

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09120330305 سرکار خانم منسوخی

42917200  -

 

(دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶) ۰۹:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها