چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۳:۱۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۶۰۰۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس سرویس عمومی

پرداخت ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان

بهبهانی گفت: از ابتدای سال تا کنون حدود ۲۰ هزار و ۲۸۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شد.

فریدون بهبهانی مدیر شعب بانک کشاورزی استان تهران در نشست خبری، با اشاره به آخرین وضعیت ارائه عملکرد مدیریت استان تهران در حوزه اعتباری اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود 20 هزار و 288 فقره تسهیلات به مبلغ 19 هزار و 440 میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد رشد داشته است.

به گفته وی؛ امسال 4 هزار و 800 نفر از غرامت صندوق بیمه استفاده کردند و این امر بدان معناست که با وجود شرایط بحرانی و محدودیت منابع مالی، حمایت بزرگی از کشاورزان صورت گرفته است.

بهبهانی ادامه داد: در شرایط کنونی که بانک ها در شرایط نابرابری اقدام به جمع آوری سپرده های افراد می‌کنند، بانک دولتی موظف به رعایت نرخ سود شورای اقتصاد هستند که به دلیل مشکلات اخیر اقبال عمومی مردم به سرمایه گذاری در بانک های دولتی بیشتر شده است و اکنون 800 میلیارد ریال منابع مازاد داریم که به انضمام منابعی که تا پایان سال جمع آوری می شود، تسهیلات پرداخت خواهیم کرد.

این مقام مسئول درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اعتباری از محل صندوق توسعه ملی بیان کرد: در سال های 95 و 96 تعداد 220 فقره تسهیلات از محل صندوق به اعتبار حدود 3 هزار و 219 میلیارد ریال در بخش کشاورزی با نرخ سود 14 درصد و صنایع تبدیلی 16 درصد پرداخت شد.

(چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶) ۱۳:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها