جمعه / ۱۷ آذر ۱۳۹۶ / ۲۲:۳۰
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۴۵۶۶
گزارشگر : ۱۰۴۳
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

۵۰ هزارتن سیب از آذربایجان غربی به خارج از کشور صادر شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از صدور بیش از ۵۰ هزارتن سیب از استان به خارج از کشور خبر داد.

اسمعیل کریم زاده در دومین جشنواره سیب در شهرستان سلماس با بیان اینکه روند صادرات سیب در استان ادامه دارد اظهارداشت: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۱۷ هزار تن یعنی سه برابر رشد داشته است.
وی با بیان اینکه با حرکت جهادی برای رفع مشکلات کشاورزان شاهد رونق تولید و صادرات در بخش کشاورزی هستیم افزود: مهمترین دستاورد برگزاری چنین جشنواره هایی در استان هم گرایی و تلاش برای رفع مشکلات موجود است.
کریم زاده خاطرنشان کرد: تولید محصولات سالم و باکیفیت و برنامه کاهش قیمت تمام شده در دستور کار جهاد کشاورزی استان قرار دارد به طوریکه با اعمال مدیریت مناسب  توانسته ایم مصرف سموم در بخش کشاورزی را کاهش دهیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: مصرف سموم کشاورزی در اروپا سه برابر کشور است که اعمال برنامه های ترویجی و آموزشی در جهت کاهش مصرف سموم و تولید محصول سالم از اولویت کاری سازمان است.
کریم زاده اضافه کرد: هم اکنون از محل خط ویژه اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی برای تجهیز واحد های سردخانه و سورت و بسته بندی  تسهیلات لازم بطور نامحدود پرداخت می شود که متقاضیان می توانند جهت دریافت این تسهیلات به مراکز جهاد کشاورزی شهرستانها مراجعه کنند. /مهر

(جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶) ۲۲:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها