دوشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۴۰۴۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران:

مشکل صادرات میوه عدم بسته‌بندی‌های استاندارد است/ بسته‌بندی‌ها در داخل کشور از استانداردهای بین‌المللی صادرات فاصله دارد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با بیان اینکه مشکل صادرات میوه عدم بسته‌بندی‌های استاندارد است، گفت: متأسفانه بسته‌بندی‌ها در داخل کشور از استانداردهای بین‌المللی صادرات فاصله دارد.

حسین مهاجران درباره وضع بازار اظهار کرد: بازاری پرتلاطم به خاطر افزایش قیمت کاذب نداریم، جو حاکم بر بازار خوب است.
وی ادامه داد: قیمت‌های اقلام میوه نوسان غیرواقعی ندارد و کنترل شده است و تیم‌های نظارت هم در بازار فعال‌اند و وضع قیمتی اقلام میوه را کنترل می‌کنند.
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با اشاره به اینکه مشکل صادرات میوه عدم بسته‌بندی‌های استاندارد است، تصریح کرد: متأسفانه بسته‌بندی‌ها در داخل کشور از استانداردهای بین‌المللی صادرات فاصله دارد.
مهاجران با بیان اینکه بسته‌بندی‌های نادرست باعث شده تا ما مرجوعی زیادی داشته باشیم، اضافه کرد: بخشی از میزان صادرات ما به خاطر عدم بسته‌بندی مناسب ارجاع داده می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه شرکت‌های بسته‌بندی به‌روز باشند، تصریح کرد: به‌روز بودن آن‌ها باعث می‌شود تا سرمایه‌های ما و هزینه‌های انجام شده به هدر نرود و باید در مسیر استاندارد بین‌المللی فعالیت کنند.
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال سال فراوانی میوه است، اظهار کرد: در کنار توجه به تولید و تأمین نیاز بازار مازاد تولید را وارد جریان صادرات کنیم. /فارس

(دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها