یکشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۶ / ۰۹:۰۵
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۳۹۹۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
در غالب مجتمع توزیع زنجیره‌ای انجام می‌شود

واردات روزانه 2.5 تن گوشت قرمز از مشهد به مازندران

یک مجمع توزیع‌کننده گوشت در مازندران روزانه 2.5 تن گوشت از مشهد وارد مازندران کرده و معتقد است که همه این مقدار به فروش می‌رسد.

محمدصادق نظام‌دوست اظهار کرد: مجتمع تولید گوشت در مازندران در غالب مجمع توزیع گوشت صادق‌خان روزانه 2.5 تن گوشت از مشهد وارد مازندران کرده و در غالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای تحت همین عنوان در استان به فروش می‌رساند.
وی بیان کرد: در استان مازندران بیش از 12 شعبه در حال فعالیت است و بنا داریم این زنجیره تولیدی را تا استان گیلان هم گسترش دهیم.
مدیرعامل مجتمع تولید گوشت در مازندران خاطرنشان کرد: همه اقدامات تولید و توزیع در سطح دامداری‌های که داریم انجام می‌شود و به صورت عرضه مستقیم با نظارت‌های دامپزشکی و بهداشت در بازار مصرف با قیمت پایین‌تر از روند معمول عرضه می‌شود.
وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک کشتارگاه در منطقه آشخانه خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت تولیدی که در اختیار داریم می‌توانیم تا حدودی نسبت به تامین بازار مصرف در شمال کشور اقدام کنیم.
نظام‌دوست با اعلام اینکه در مجمع تولید و عرضه گوشت تاکنون موفق شدیم که 150 نفر مشغول کار شوند، افزود: در هر فروشگاهی که در مازندران راه‌اندازی می‌شود حدود 10 نفر بکارگیری می‌شوند.
وی از راه‌اندازی دیگر شعبات این مجتمع زنجیره‌ای توزیع گوشت در شهرهای نکا، بهشهر، ساری، قائم‌شهر، بابل، جویبار و تنکابن خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر روزانه 20 تن گوشت در مرکز تولید می‌شود که آماده شدن بستر امکان افزایش میزان تولید تا دو برابر ظرفیت موجود امکان پذیر است.
این مسؤول اضافه کرد: در منطقه خراسان زمینه پرورش دام وجود دارد به همین دلیل از این ظرفیت برای تامین بخشی از نیازمندی‌های کشور وجود دارد.
این تولیدکننده گوشت در پاسخ به این سؤال که آیا نسبت به واردات گوشت از مرزهای شرقی کشور اقدام می‌شود، افزود: کیفت گوشت کشورهای همسایه خراسان مطلوب نیست به همین دلیل نسبت به واردات اقدام نمی‌شود و با توجه به اینکه ظرفیت برای تولید در این منطقه وجود دارد دلیلی برای واردات گوشت حداقل در این منطقه دیده نمی‌شود.
وی دلیل قیمت پایین‌تر گوشتی که در این مراکز عرضه می‌شود، نسبت به دیگر مراکز توزیع گوشت را عرضه مستقیم این محصول از تولید به مصرف عنوان کرد.
سعید فلاح متولی توزیع گوشت در شهرستان قائم‌شهر نیز خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مجتمع در استان مازندران که تعداد دیگری شعبه در استان توسط بنده مدیریت می‌شود، 35نفر به صورت مستقیم مشغول کار شدند.
فلاح گفت: همکاری مناسبی در سطح مازندران برای راه‌اندازی این مجتمع وجود دارد و برنامه داریم که تعداد شعبات توزیع گوشت قرمز  را در مازندران افزایش دهیم. /فارس

(یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶) ۰۹:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها