پنج شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۳۹۵۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

وضعیت بهداشت غذایی در کشور نامناسب است /مطالبات کشاورزان پرداخت شود

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت:کمیسیون کشاورزی در مجلس یکی از کمیسون های حساس است که باید بعنوان یک مجموعه آرمانی در اصلاح بهداشت غذایی که وضعیت مناسبی در کشور ندارد، تلاش بیشتری داشته باشد.

 آیت الله سید حسن عاملی شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: در تشخیص اولویت ها خطا رفته ایم و مجلس باید اولویت ها را تشخیص داده و روستاییان و عشایر را دراولویت اول قرار دهد تا آنها بتوانند با آسودگی خاطر به تولید محصولات خود بپردازند.
وی با اشاره به تاخیر مطالبات کشاورزان بیان کرد: هنوز مطالبات گندمکاران استان اردبیل پرداخت نشده وآنها توان مالی برای خرید بذر ندارند و دولت و مجلس هم نباید به این موضوع بی تفاوت باشند.
امام جمعه اردبیل به موضوع بحران آب در کشور اشاره کرد و گفت: چالش آینده در شهرها و روستاها آب خواهد بود وباید برای مدیریت حقابه استان ها از هم اکنون تدابیرویژه ای اندیشیده شود.
اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس برای دیدار 2 روزه از استان عصر چهارشنبه وارد اردبیل .شدند. این نمایندگان در قالب چهار گروه به شهرستان های مختلف استان اردبیل سفر خواهند کرد.
(پنج شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها