دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۶ / ۱۹:۰۴
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۳۴۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
رئیس اتحادیه نانوایان استان تهران:

قیمت نان مصوبه سال ۹۳ است/ دولت برای تجهیز نانوایی‌ها وام اختصاص دهد

رئیس اتحادیه نانوایان استان تهران با بیان اینکه قیمت نان، مصوبه سال ۹۳ بوده و این قیمت کوچک‌کننده چانه خمیر در برخی نانوایی‌هاست ، گفت: دولت برای تجهیز نانوایی‌ها به نانوایان وام اختصاص دهد.

قاسم زراعت‌کار درباره وضع نانوایان اظهار کرد: فعلاً افزایش قیمت نان در هفته‌ها و ماه‌ آینده نداریم.
وی ادامه داد: انواع نان با قیمت مصوب سال ۹۳ عرضه می‌شود و به دست مردم می‌رسد، موضوع افزایش قیمت نان در حال بررسی است که با چه میزان افزایش عرضه شود.
رئیس اتحادیه نانوایان استان تهران با اشاره به اینکه یک قیمت در سال ۹۳ به نانوایان ابلاغ شده است، تصریح کرد: بر اساس همان قیمت نانوایان باید انواع نان را به دست مردم برسانند؛ متأسفانه چانه‌های خمیر از حد استاندارد خارج شده است.
زراعت‌کار با بیان اینکه قبلاً استانداردی برای چانه خمیر نان داشتیم، اضافه کرد: با توجه به اینکه سه سال است که قیمت جدید اعلام نشده، در برخی از نانوایی‌ها وضع چانه خمیر سبک شده است.
وی با تأکید بر اینکه نانوایی‌هایی که جدید آغاز به کار می‌کنند و یا دنبال اخذ مجوز هستند، باید شرایط خاصی داشته باشند، تصریح کرد: محل نانوایی حداقل باید ۶۰ متر و از امکانات استاندارد بهره‌مند باشد.
رئیس اتحادیه نانوایان استان تهران تأکید کرد: دولت باید به نانوایان وام اختصاص دهد تا بتوانند نانوایی‌ها را مجهز کنند.
زراعت‌کار با تأکید بر اینکه همواره نظارت بر نانوایی‌ها وجود دارد، اظهار کرد: با کوچک‌ترین تخلف صورت‌گرفته در نانوایی‌ها برخورد می‌شود. /فارس


(دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶) ۱۹:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها