چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۳۳۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
رئیس جهادکشاورزی گلستان خبرداد:

افزودن 200 دستگاه کمباین به ناوگان برداشت گلستان

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان با اشاره به اینکه امسال خط اعتباری 82 میلیار تومانی برای بخش مکانیزاسیون کشاورزی در استان در نظر گرفته شده، گفت: 200 دستگاه کمباین به ناوگان برداشت استان افزوده می شود.

مختار مهاجر در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، ادوات، تجهیزات‌، صنایع وابسته آبیاری و نهاده های کشاورزی در گرگان اظهار کرد: تاثیر گذاری صنعت در پایداری تولید، امکان ناپذیر است.
وی افزود: در کشور ما صنعتگران با همت مضاعف در سالهای گذشته روز به روز توان خود را نشان دادند و تولیدات آنها در پایداری تولید و افزایش ضریب امنیت غذایی در کشور تاثیر گذار بوده است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان تصریح کرد: در سالهای اخیر پیشرفت های زیادی را در زمینه تغییر کشاورزی سنتی به کشاورزی صنعتی داشتیم که جوابگو جامعه ما بوده است.
مهاجر بیان کرد: در سالهای اخیر 380 میلیارد تومان در بخش مکانیزاسیون کشاورزی در استان سرمایه گذاری شده است.
وی ادامه داد: در این سالها 5 هزار دستگاه تراکتور، 850 ادوات، 450 کارنده و 170 کمباین به ناوگان کشاورزی استان افزوده شده است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته 97 کمباین به ناوگان برداشت اضافه شد، تصریح کرد: امسال 200 دستگاه کمباین برای استان در نظر گرفته شده که تاکنون 40 دستگاه توزیع شده است.
مهاجر خاطرنشان کرد: سال گذشته 170 ریزدانه کار برای طرح دانه های روغنی در استان به کار گرفته شد که این کار باعث صرفه جویی 25 درصدی در مصرف بذر شد. /ایسنا

(چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۳:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها