دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۳
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۷۳۱۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

اعزام کنسرسیوم خرمای بوشهر به نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر گفت: اعضای کنسرسیوم صادراتی خرمای بوشهر به نمایندگی از واحد های تولیدی و فرآوری خرمای استان به نمایشگاه صنایع غذایی روسیه اعزام شدند.

مهدی صفوی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: با حمایت شرکت شهرک های صنعتی بوشهر کنسرسیوم صادراتی خرمای بوشهر متشکل از 3 شرکت تولیدی استان با همکاری کنسرسیوم های صادراتی خرمای کشور از 3 استان خوزستان، کرمان و بندر عباس تحت عنوان کنسرسیوم صادراتی خرمای ایران به صورت پاویون در نمایشگاه world food روسیه حضور پیدا می کند.
وی اضافه کرد: نشست با اتاق بازرگانی کنفدراسیون ایران-روسیه، تجار و شرکت های روسی، حضور در همایش کاربردی تجارت با روسیه، بازدید از مرکز food city بعنوان بزرگترین مرکز خرده فروشی مواد غذایی در روسیه، مراکز فروشگاهی و عمده فروشی Four season از برنامه های کنسرسیوم صادراتی خرمای ایران در این نمایشگاه است.
صفوی ادامه دادکرد: نمایشگاه صنابع غذایی مسکو روسیه با سابقه 24 سال برگزاری مستمر، موقعیت خود را به عنوان مهمترین و تأثیر گذارترین نمایشگاه صنایع غذایی در منطقه ثبت و به مکانی مناسب برای تحقیقات بازار، داد و ستد کالا، توسعه کسب و کار تبدیل شده است.
سالانه 150 هزار تن خرما در استان بوشهر تولید می شود که بیشتر آن از نوع کبکاب و بخشی نیز زاهدی است.
سالانه از این میزان 25هزار تن خرما به ارزش 30میلیون دلار که بیتشر آن خرمای زاهدی است به خارج کشور صادر می شود.
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶) ۱۰:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها