دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ / ۰۹:۴۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۳۰۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

مرغ گران نخواهد شد/ نزول ٤٠٠ تومانی قیمت مرغ در بازار

رییس اتحادیه پرنده وماهی گفت: موضوع افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ صحت ندارد و این رقم باز هم کاهش خواهد داشت.

مهدی یوسف خانی رییس اتحادیه پرنده و ماهی  در خصوص کاهش مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته ٤٠٠ تومان کاهش داشته و با مبلغ ٨١٠٠ تومان در بازار عرضه می شود.

وی افزود: درحالی که در هفته گذشته قیمت تمام شده مرغ برای مصرف کننده ٨٦٠٠ تومان بود اما این مبلغ با کاهش در  هفته میانی شهریور مواجه شد. هرکیلو مرغ زنده ٥٢٠٠ تومان به کشتارگاه و٧٣٥٠ تومان به واحدهای صنفی فروخته می شود و این مبلغ تا به دست مصرف کننده می رسد تا ٨١٠٠ تومان افزایش می یابد.

یوسف خانی در رابطه با اقلام دیگر خاطر نشان کرد: هر کیلو ران مرغ با کمر ٧١٠٠ تومان، ران مرغ بدون کمر ٨١٠٠ تومان، سینه با کتف ١٤٠٠٠ تومان، سینه بدون کتف  ١٥٠٠٠ تومان و فیله مرغ ١٧٠٠٠ تومان خرید و فروش می شود.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در پایان در واکنش به این سوال که با برداشتن ارز مبادله ای از کنجاله سویا قیمت محصولات پروتئینی و مرغ افزایش خواهد داشت تصریح کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و قیمت مرغ افزایش نخواهد داشت. این محصول به تازگی کاهش قیمت داشته و افزایش محسوسی نخواهد کرد. بیشتر از همه امکان کاهش مجدد مرغ وجود دارد نه افزایش آن و این مرضوع صحت ندارد. / ایلنا
(دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶) ۰۹:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها