سه شنبه / ۷ شهریور ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۵
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۲۸۵۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

تصویب لایحه موافقتنامه بین ایران وچین در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه موافقتنامه مابین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی به اتفاق آرا در این کمیسیون تصویب شد.

 «علی محمد شاعری» در تشریح جلسه امروز -دوشنبه- کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه مذکور با توجه به اینکه در جلسه امروزکمیسیون تصویب شد، برای تصویب به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه این لایحه در12 ماده تصویب شده است، تصریح کرد: با توجه به این موافقتنامه نحوه واردات محصولات دامی در مبادی ورودی و گمرکی با موازین و ضوابط بهداشتی توسط سازمان دامپزشکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش خانه ملت، نماینده مردم نکا، بهشهر وگلوگاه در مجلس افزود: این موافقتامه وزرات جهادکشاورزی را موظف کرده است که فرآورده هایی که منشاء دامی دارند از جمله گوشت، پوست، پشم خام،کرک، مو واندامهای داخلی، استخوانها، شیر و تخم مرغ که می توانند بیماری ها را منتقل کند، مورد بررسی قرار دهند تا پس از بررسی کامل و اطمینان از سالم بودن مواد غذایی گواهی دامپزشکی برای بهداشت و سلامت این محصولات صادرشود.
(سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶) ۰۹:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها