چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۲۶۵۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در آبانماه سالجاری در استانبول برگزار خواهد شد

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از 3 تا 6 آبان‌ماه سالجاری و توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

 حمید زادبوم، رایزن بازرگانی ایران در آنکارا، گفت: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از 3 تا 6 آبان‌ماه سالجاری و توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که در سالن 10 هزار متری در محل نمایشگاه‌های CNR استانبول ترکیه و در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد،  مذاکرات تجاری و همایش‌های تخصصی نیز تدارک دیده شده است.

زادبوم با تأکید بر هدف‌گذاری دو کشور بر سه برابر شدن حجم تجارت کنونی به حدود 30 میلیارد دلار در سال گفت: معرفی محصولات ایرانی در نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکیه، دروازه‌ای برای ورود صادرکنندگان کشورمان به اروپا خواهد بود.

گفتنی است، این نمایشگاه گروه‌های کالایی شامل  محصولات انرژی، نفت و گاز و پتروشیمی، خودرو و قطعات یدکی، صنایع هوایی، صنایع چوب و سلولزی، صنایع فلزی، صنایع غذایی، محصولات کشاورزی، معدن و صنایع معدنی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، لوازم خانگی، محصولات فرهنگی و هنری و صنایع دستی، خدمات بانکی، حمل و نقل، گردشگری، مناطق آزاد و صنایع نساجی و ...را به نمایش خواهد گذاشت.
(چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها