سه شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۳
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۲۶۰۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
معاون رئیس‌جمهور در گرگان:

سازمان برنامه و بودجه امروز بحران‌زده است/ مطالبات گندم‌کاران بیش از ۱۵ هزار و ۲۵۲ میلیاردتومان است

به گزارش فودنا، معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز سازمان برنامه و بودجه سیل‌زده و بحران‌زده است، گفت: بیش از ۱۵ هزار و ۲۵۲ میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: استان گلستان در شرق خزر قرار دارد و در فصل گرم از منطقه آسیای میانه شاهد نفوذ جوی هستیم. یک سامانه مانند راهداری امیرآباد در استان گلستان نیاز است و گزارش‌های شما می‌تواند به ما کمک کند.
محمد باقر نوبخت تصریح کرد: باید در در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران بررسی شود که چگونه عمل کنیم که در آینده دچار آسیب سیل در استان گلستان نشویم.
نوبخت افزود: باید در حد توان مساعدت و کمک را با مردم و مناطق سیل‌زده داشته و همزمان با این اتفاقات، برای توسعه استان و هم اعتبار برای پیشگیری از ایجاد خسارت‎های سیل داشته باشیم. نهادی که برای همه مسائل در کشور  برنامه‎ریزی می‎کند سازمان برنامه است که خود امروز سیل‌زده و بحران‌زده است.
معاون رئیس‌جمهور درباره پرداخت مطالبات گندم‌کاران اظهار داشت: بیش از 15 هزار و 252 میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران است و پرداخت این مطالبات کار آسانی نیست. با توحه به افت قیمتی که داشتیم به سختی می‌توانیم این مبلغ را در یک مدت کوتاه پرداخت و براساس اعتباراتی که داریم باید منطقی عمل کنیم.
وی افزود: هیچ گندم‌کاری در سال گذشته نبود که پول خود را دریافت نکرده باشد، تاخیر در پرداخت وجود داشت و تا آبان‌ماه همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد./تسنیم

(سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها