دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۴۱
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۷۲۵۸۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنعت برنج و ماکارونی
نماینده مردم آمل در مجلس:

جلوی واردات حتی یک کیلوگرم برنج در گمرک کشور گرفته می‌شود

به گزارش فودنا، نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه واردات برنج به طور منظم از سوی گمرک استعلام و پرینت گرفته می‌شود، گفت: قطعا جلوی واردات برنج حتی یک اگر کیلوگرم باشد در گمرک کشور گرفته می‌شود.

 عزت‌الله یوسفیان ملا در راستای ممنوعیت واردات برنج به کشور گفت: واردات این محصول به طور منظم و هر 15 روز از سوی گمرک استعلام و پرینت گرفته می‌شود.
وی افزود: بر اساس اعلام گمرک کشور از فروردین ماه امسال و هم‌زمان با آغاز کشت برنج و اکنون که برداشت این محصول در کشور درحال انجام است، هیچ وارداتی نداشتیم.
نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به طرح ممنوعیت واردات برنج، تصریح کرد: این طرح تا حداقل سه ماه پس از پایان برداشت محصول برنج توسط دولت تصویب و متولیان امر از جمله وزارتخانه جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت که متولی اصلی صدور مجوز برای واردات قانونی هستند، باید آن را لحاظ کنند.
یوسفیان ملا در پایان با بیان اینکه این اقدام نمایندگان در راستای حمایت از شالیکاران کشور در زمان کشت و ایجاد انگیزه کشت در میان آنها و حمایت از تولید داخل است، خاطرنشان کرد: قطعا جلوی واردات برنج حتی اگر یک کیلوگرم باشد در گمرک کشور گرفته می‌شود.
/بلاغ

(دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶) ۰۹:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها