شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۴۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۹۸۸۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
۱۸ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷ / ۲۷ تا ۲۹ شهریور 1396

بزرگترین نمایشگاه بین المللی محصولات غذایی دریایی در منطقه خاورمیانه و آفریقا

بزرگترین نمایشگاه بین المللی محصولات غذایی دریایی در منطقه خاورمیانه و آفریقا در تاریخ ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷ / ۲۷ تا ۲۹ شهریور 1396 در مرکز همایشها و نمایشگاههای دبی برگزار می شود.

بازار جهانی این صنعت همچنان در حال توسعه و به دنبال عرضه کنندگان جدید است و علاقه مندی خریداران بین المللی به داشتن ارتباطات موثر با تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات غذایی دریایی ایران، نکته بسیار مهمی است که متاسفانه شرکتهای ایرانی به دلیل داشتن ارتباطات سنتی خود، کمتر به این مهم اهمیت می دهند.

بسیار خرسندیم که می توانیم پتانسیل محصولات غذایی دریایی ایران که با بسته بندیهای به روز خود وارد بازار شده اند را به مشتریان منطقه معرفی نماییم. این امکان را خواهیم داشت تا با حضور در این نمایشگاه، خریداران جدی مانند هتلها، رستورانها، شرکتهای کیترینگ، عمده فروشان و خرده فروشان، فروشگاههای زنجیره ای و همچنین شرکتهای فعال در زمینه واردات و صادرات در منطقه خاور میانه و آفریقا را ملاقات و نظر آنها را به این بخش از صنعت غذای ایران جلب نماییم.


مهمترین درخواست صنعتگران و تجار بین المللی این صنعت، امکان آشنایی با همتایان خود در ایران و برقراری همکاریهای صنعتی و ارتباطات بازرگانی است و عدم حضور شرکتهای ایرانی در این رویداد، منجر به از دست رفتن فرصتهای همکاریهای بین المللی خواهد شد.  

تیم اجرایی مرکز تجارت جهانی دبی نیز با بیش از ۳۰ سال تجربه، اطلاعات، دانش و ارتباطات ارزشمند خود در صنعت غذا را با گنجینه مشتریان مهم و خریداران جدی منطقه درآمیخته تا حرفه ای ترین و قویترین فرصت را برای توسعه تجارت شما فرهم نماید. مدیریت گلفود نیز بیش از۸۵۰۰۰ بازدید کنندگان و خریداران بین المللی خود را به این نمایشگاه دعوت می نماید تا بطور تخصصی با محصولات غذایی دریایی و تولیدکنندگان و یا عرضه کنندگان آن آشنا شوند.

 

جهت رزرو غرفه و مشاوره با تلفن‌های زیر تماس حاصل کنید:

  تلفن: ۲۶۴۱۱۹۷۹ / فاکس: ۲۶۴۱۱۹۷۴

www.seafexme.com
(شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها