شنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۹۷۵۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

نگران تامین میوه شب عید نیستیم

منصوری گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه گسترده ای در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی با هدف افزایش بهره وری، تولید و ایجاد اشتغال از سوی جهاد کشاورزی استان تهران اجرا شده است.

علی اشرف منصوری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری  مصوبات دولت برنامه گسترده ای در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه های کشاورزی با هدف استمرار و افزایش تولید و ایجاد اشتغال از سوی جهاد کشاورزی استان تهران به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی گفت: ایجاد و تکمیل بنگاه های کوچک و زودبازده از جمله اقدامات مهم وزارت جهاد در جهت افزایش بهره وری و تولید محصول صورت گرفت به گونه ای که تا امروز بنگاه هایی در حوزه دام و طیور، شیلات، صنایع تکمیلی و تبدیلی امور زارعت باغبانی به کار گرفته شده است.

منصوری با اشاره به اینکه هزار و 645 میلیارد تومان تسهیلات به 35 طرح از سوی بانک کشاورزی به متقاضیان پرداخته شده است گفت: این میزان تسهیلات نقش بسزایی در استمرار تولید داشته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: به دنبال پرداخت تسهیلات 154 هزار تن افزایش تولید و محصولات کشاورزی در بخش صورت گرفته که با این وجود استان تهران جز استان های برتر محسوب می شود.

وی با اشاره به دیگر پروژه مهم و اثرگذار اقتصاد مقاومتی بیان داشت: یکی دیگر از پروژه های مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه سامانه نوین آبیاری است که بر اساس برنامه ابلاغی 5هزار و 556 هکتار از سوی وزارت جهاد کشاورزی استان تهران در پی خشکسالی های اخیر باید مورد اجرا قرار می گرفت که وزارتخانه در این راستا سرعت بیشتری به خود گرفت به طوری که ده هزار هکتار به پیمانکاران واگذار شده که تا این لحظه 6هزار هکتار به بهره برداری رسیده و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
(شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵) ۱۱:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها