شنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۶
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۹۴۲۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران

تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی بدون محدودیت به متقاضیان پرداخت می‌شود

سرپرست معاونت برنامه‎ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در سال‌جاری بدون محدودیت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

محمود گرجی در جلسه میز خدمت مشترک سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان اظهار کرد: در سال جاری تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی بدون محدودیت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به شناور بودن این تسهیلات در سطح کشور و استفاده زیر بخش‌های  کشاورزی از جمله منابع طبیعی از منابع اعتباری مکانیزاسیون گفت: با توجه به فرصت اندک تا پایان امسال، برای دریافت تسهیلات صندوق توسعه، طرح‌ها ملی  شناسایی و تصویب طرح‎های واجد شرایط برای استفاده از محل اعتباری از سوی واحدهای تخصصی شود.

سرپرست معاونت برنامه‎ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: 13 طرح  به دبیرخانه میز خدمت به بانک کشاورزی ارسال شد.

وی اضافه کرد: امسال 47 طرح در بخش تولیدات گلخانه ای در فضای بسته به مبلغ 719 میلیارد ریال تسهیلات، 24 طرح در بخش شیلات به مبلغ 100 میلیارد ریال و 45 طرح در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی به 297.5 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی  به مدیریت شعب بانک کشاورزی استان معرفی می‎شوند.

گرجی افزود: 19 طرح شیلاتی برای دریافت 50 میلیارد ریال اعتبار مکانیزاسیون به بانک کشاورزی معرفی شد.

(شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵) ۰۹:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها