چهارشنبه / ۸ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۹۲۸۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

عدم توسعه انبارداری سود محصولات کشاورزی را نصیب دلالان می کند

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با بیان اینکه عدم توسعه انبارداری بهینه سود محصولات کشاورزی را نصیب دلال می کند،گفت: روش های سنتی عاملی برای حضور دلالان در صنعت کشاورزی به شمار می آید.

هدایت الله خادمی درباره وضعیت تولیدمحصولات کشاورزی از جمله صیفی جات،گفت:نگهداری محصولات کشاورزی همچون صیفی جات به روش های سنتی موجب می شود که کشاورز زمان کافی را برای ذخیره  محصولات  را نداشته باشد تا بتواند محصولات برطبق  زمان  مورد نظر وارد بازار کند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم توسعه انبارداری بهینه محصولات کشاورزی  را نصیب واسطه ها می کند،تصریح کرد: زمانی که کشاورز توان  نگهداری محصول را نداشته باشد،بدیهی است که مجبور  است محصول  را با نرخ پایین به دلالان واگذارکند.

خادمی با بیان اینکه کنترل آب های سطحی در صنعت کشاورزی  باید با برنامه ریزی منطقی در دستورکار قرار گیرد،تصریح کرد:با کنترل و جمع آوری آب های سطحی می توان علاوه بر افزایش تولید، وضعیت  اقتصادی کشاورز را نیز سروسامان  ببخشید.

وی با بیان اینکه بازار صیفی جات نیازمند آمایش تولید است،تصریح کرد:اگر کشاورز برطبق آمایش تولید محصول را  کشت می کند،نباید محصولاتش بدون مشتری بماند.

عضوکمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه روش های سنتی جوابگویی تولید و صادرات بهینه صیفی جات نیست،یادآورشد:افزایش راندمان تولید با روش های سنتی امکان پذیر نیست./
(چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵) ۱۱:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها