شنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۸
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۷۴۹۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
با حضور دکترنوبخت :

ساخت سیلوی غلات در منطقه آزاد انزلی آغاز شد .

ساخت سیلوی غلات و بلوار مجتمع بندری کاسپین با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان روز جمعه در منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه  و استاندار گیلان قبل از ظهر جمعه از منطقه آزاد انزلی و روند اجرای طرح های عمرانی در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش فودنا ، دکتر نوبخت در این بازدید از تقاطع غیرهمسطح شهید نامجو، شهرک صنعتی شماره 2 منطقه آزاد انزلی ، موج شکن شرقی و اسکله نفتی بندر کاسپین دیدار کرد.

بازدید از مرک نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ، مجموعه ورزشی قایقران و بهشت پرندگان و پارک ساحلی و مرز تفریحات و استخر شیشه ای و محدوده تجاری و گردشگری از دیگر برنامه های دکتر نوبخت است.

منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است؛ کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.

معافیت مالیاتی 20 ساله از تاریخ بهره برداری انواع فعالیت های اقتصادی ، آزادی کامل ورود و خروج سرمایه، آزادی مشارکت سرمایه گذار خارجی تا سقف 100 درصد و معافیت گمرکی برای ورود مواد اولیه ، قطعات و ماشین آلات مورد نیاز کارخانه ها ، فعالیت بورس کالای منطقه ، اجرای کالای همراه مسافر و اعمال قانون ارزش افزوده برای کالاهای ساخته شده در منطقه آزاد به داخل کشور از مهمترین مزایای ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی تولیدی در منطقه آزاد انزلی است.

قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال جنوب ، دارا بودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر ، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه ، کراسنودسک در ترکمنستان ، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان ، دسترسی از طریق راه های مناسب ، به بازارهای مصرف کشورهای CIS ، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.

(شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵) ۱۲:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها