چهارشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۶۷۷۸
گزارشگر : ۱۰۱۵
سرویس فرآورده های لبنی

معرفی قطب صادرات محصولات لبنی کشور

مدیرعامل شرکت شیر پگاه خوزستان گفت:با توافق و حمایت صندوق بازنشستگی کشور و مدیرعامل صنایع هلدینگ صنایع غذایی ، دارویی وکشاورزی، ،پگاه خوزستان به عنوان قطب صادرات محصولات لبنی صنایع شیر ایران معرفی شد.

به گزارش فودنا به نقل از ایرنا علی خلیلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی افزود:شرکت پگاه خوزستان سال 1370 با ظرفیت 100 تن شیر و اشتغالزایی 85 نفر فعالیت خود را آغاز کرد که اینک با گذشت 25 سال از فعالیت این شرکت سالانه حدود 40 هزار تن تولیدات داشته و عملا روزانه 120 تن ظرفیت عملی و بالغ بر 350 تن ظرفیت اسمی دارد.
وی گفت: پگاه خوزستان با 70 نوع محصول پاستوریزه و استریلیزه توانسته سهم درخور توجهی در بازار لبنیات استان خوزستان کشور داشته باشد.
مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان افزود:در بخش صادرات فعالیت های چشمگیری از سوی این شرکت صورت گرفته به طوری که پارسال حدود 70میلیارد ریال محصولات لبنی از این شرکت صادر شد و به عنوان بزرگترین صادر کننده محصولات لبنی در استان خوزستان شناخته شد.
وی افزود: نزدیکی این شرکت به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه و حمایت صندوق بازنشستگی کشور و صنایع هلدینگ صنایع غذایی ، دارویی و کشاورزی موجب شده تا روند صادرات محصولات لبنی این شرکت همچنان امسال با روند صعودی ادامه یابد.
خلیلی ادامه داد:رویکرد شرکت پگاه خوزستان افزایش کیفیت و استمرار کیفیت محصول است به طوری که این شرکت طی 10 سال متوالی از سال 1385 تاکنون گواهینامه استاندارد سلامت غذایی را کسب کرده است.
وی افزود:شیر خام مورد نیاز این شرکت به واسطه گرمای هوا و کمبود گاوداری صنعتی در خوزستان با قیمتی بالاتر از سایر استان ها خریداری می شود.
خلیلی از خبرنگاران خواست با فرهنگ سازی به افزایش سرانه مصرف محصولات لبنی کمک کنند.
(چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵) ۱۰:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها