شنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۶۶۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی
دکتر مجید روحانی نژاد:

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در پیامی، روز خبرنگار را تبریک گفت

در قسمتی از این پیام آمده است: اداره کل دامپزشکی استان نیز بر اساس رسالت ها و اهداف سازمانی خود، در مسیر توسعه و ارتقای شاخص‌های سلامت و بویژه ارتقای سلامت و امنیت غذایی و نیز صیانت از سرمایه عظیم دام و طیور استان و کشور، این روز رامغتنم شمرده و اززحمات خالصانه آن رسانه مردمی درانعکاس دستاوردها و فعالیت های این مجموعه در ایجاد پل ارتباطی بین این اداره کل و مردم شریف و فهیم، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

بسمه تعالی
مدیر محترم رسانه ی فودنا
با اهدای سلام و احترام
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و انقلاب، بویژه شهید گرانقدرعرصه خبر، شهید صارمی، 17مردادماه، روزخبرنگار راحضور جناب عالی و تمامی فعالان این جبهه تبریک عرض می‌نمایم.
این روز، فرصتی است برای تجلیل از تمامی اهالی متعهد و متخصص رسانه که با اتکای به قدرت قلم و حفظ اصالت و تقدس آن برای مردم می نویسند و احقاق حدود و حقوق الهی و تجلیل از همه آنهایی که در جبهه خبر بر صراط حق و حقیقت گام بر می دارند. قطعا، نقش رسانه های دنیای اسلام در دنیای امروز، که موج و هجمه ای ناجوانمردانه بر اساس سیاست اسلام هراسی، تمامی دنیا را فراگرفته، نقشی بس خطیر، حساس و اثرگذار است که ایران اسلامی و رسانه های پرتوان و مبتکر آن می توانند در این زمینه، رهبری و هدایت رسانه ای را در دست گرفته و موازین ناب اسلام ومذهب انسان ساز تشیع را برای همگان عرضه نمایند.
اداره کل دامپزشکی استان نیز بر اساس رسالت ها و اهداف سازمانی خود، در مسیر توسعه و ارتقای شاخص‌های سلامت و بویژه ارتقای سلامت و امنیت غذایی و نیز صیانت از سرمایه عظیم دام و طیور استان و کشور، این روز رامغتنم شمرده و اززحمات خالصانه آن رسانه مردمی درانعکاس دستاوردها و فعالیت های این مجموعه در ایجاد پل ارتباطی بین این اداره کل و مردم شریف و فهیم، کمال تشکر و قدردانی را داشته و آرزومند توسعه این ارتباطات در جهت توسعه نهضت خدمت‌رسانی در دولت تدبیر و امید است.
در پناه الطاف بی‌کران الهی و در جوار مضجع مطهر و منور امام رئوف، حضرت امام رضا علیه‌السلام، دوام توفیقات و تائیدات الهی برای جناب‌عالی و همکاران ارزشمند و خدوم شما در آن مجموعه وزین و متعهد را مسئلت دارم.
دکتر مجید روحانی نژاد
مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی
 
(شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵) ۱۳:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها