یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۳
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۶۳۷۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

بهای گندم خریداری شده از کشاورزان زنجانی پرداخت شد

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: اولین مرحله پرداخت بهای گندم مازاد بر نیاز کشاورزان این استان انجام شد و این روند طی روز و هفته های آینده شتاب بیشتری می یابد.

رسول منصوری افزود: با شروع پرداخت ها بیش از 784 میلیون ریال بهای گندم به کشاورزان این استان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: نگرانی هایی در مورد پرداخت بهای گندم مازاد بر نیاز خریداری شده از کشاورزان در این استان وجود داشت که با مساعدت دولت و تخصیص منابع لازم این مشکل تا حدود زیادی رفع شده است.
منصوری، میزان خرید گندم از کشاورزان این استان را تاکنون 87 هزار و 480 تن اعلام کرد و افزود: این شرکت امسال با مهیا کردن شرایط لازم 300 هزار تن گندم خریداری خواهد کرد که این میزان چهار هزار میلیارد ریال گردش مالی برای کشاورزان به همراه دارد.
وی ابراز کرد: امسال در شهرهای زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره و ایجرود به ترتیب 52، 130 ، 35 و 27 هزار تن گندم خریداری خواهد شد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطق 14 استان زنجان ادامه داد: در شهرهای ماهنشان، طارم و سلطانیه نیز به ترتیب 30، یک هزار و 25 هزار تن گندم خریداری که در مجموع 300 هزار تن را شامل می شود.
وی خاطرنشان کرد: 41 مرکز خرید در این استان اعم از سیلوهای دولتی، کارخانه های آردسازی، سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تحویل گندم تعاونی روستایی آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است.
پارسال 231 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شد و میزان مبلغ پرداخت شده نیز دوهزار و 630 میلیارد ریال بود که 22 هزارو 460 محموله گندم از هفت هزار و 535 کشاورز خرید و به سیلوها تحویل داده شد./ایرنا
(یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵) ۱۴:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها