جمعه / ۲۵ تیر ۱۳۹۵ / ۲۳:۵۱
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۶۶۳۲۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
استاندار مارکه جمهوری ایتالیا خبر داد:

ظرفیت های اقتصادی مازندران در خور توجه است / توافق ها را عملیاتی می کنیم

فودنا - چری شولی در همایش تجاری فعالان اقتصادی مازندران و مارکه ضمن ابراز خرسندی از سفر به مازندران بیان کرد: هئیت تجاری مارکه دیدارهای خوبی از ظرفیت های اقتصادی مازندران داشت و فرصت مناسبی بود که در اختیار ما گذاشته شد.

 استاندار استان مارکه جمهوری ایتالیا، هئیت همراهش را یک گروه کامل اقتصادی دانست و گفت: با هئیت اقتصادی کاملی به مازندران سفر کردیم و گسترش اقتصادی دو استان، هدف اصلی از این سفر و بازدید بود. وی ماحصل سفر تاجران کشورش به مازندران را عقد قرارداد اقتصادی دانست و تصریح کرد: این قرارداد  اقتصادی یقینا فرصت های برابری را برای تاجران دو استان بوجود خواهد آورد.
چری شولی در مورد اعضای هئیت تجاری کشورش گفت: هیئت اقتصادی ما متشکل از فعالان اقتصادی، اعضای اتاق بازرگانی، مدیران بندر، بانک و بنگاه های تولیدی هستند. وی این سفر را نقطه مرجع برای صاحبان صنایع در مارکه دانست و خاطر نشان کرد: صاحبان صنایع، تاجران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی مارکه در این سفر با مازندران آشنا شدند و یقینا همکاری، مراودات، معاملات و مبادلات اقتصادی را آغاز خواهند کرد.
*ارتباط با 6 بانک داخلی
استاندار مارکه اهمیت این هیئت را حضور نماینده بانک مارکه دانست و خاطر نشان کرد: این بانک با شش بانک ایرانی همکاری خواهد کرد و حضور مدیران 42 شرکت در این سفر یقینا نقطه عطفی برای همکاری بین مازندران و مارکه خواهد بود.
چری شولی گفت: سفر ما برای تحقق و تحکیم روابط تجاری صنایع دو طرف بوده است چون ما به توسعه روابط اقتصادی و همکاری های تجاری با مازندران علاقمند هستیم.
وی با بیان اینکه بازدیدهای اقتصادی نیازهای تاجران را نمایان می کند، گفت: یقینا نیازهای دو طرف در این بازدیدها تا حد زیادی نمایان شده و ما آن را به صاحبان صنایع خود منتقل خواهیم کرد چون تامین نیاز تولیدکنندگان دلیلی بر مراودات تجاری است.
چری شولی خود را متعهد به تحقق بخشیدن تعهدات دولت ایتالیا نسبت به ایران دانست و گفت: توافق هایی که امروز در قالب قرارداد به امضا می رسد به اجرا خواهیم رساند و در ادامه شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود. استاندار مارکه زیبایی های استان را در گردشگری و محصولات کشاورزی ستود و اظهار کرد: گیلاس های تولیدی مازندران بسیار خوشمزه تر و مرغوب تر از گیلاس های تولید شده در مارکه است.
(جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵) ۲۳:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها