پنج شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۹
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۶۳۱۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

فروش 100 هزار تن جو در بورس کالا

معاون شرکت پشتیبانی امور دام گفت:در حال حاضر جو به صورت گسترده در بورس کالاعرضه می شود به طوریکه تاکنون 100 هزار تن جو به فروش رسیده است.

علیرضا ولی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام  با اشاره به مطالبات جو کاران اظهار داشت: در حال حاضر جو  به صورت گسترده در بورس کالاعرضه می شود و به مرور مطالبات جوکاران پرداخت خواهد شد.

وی همچنین افزود: مطالبات ذرت کاران به طور کامل پرداخت شده است.

*** مطالبات ذرت کاران به طور کامل پرداخت شد

همچنین عباس والوزی معاون شرکت پشتیبانی امور دام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه  خبرنگاران جوان، گفت: سال گذشته مطالبات ذرت کارانی که محصولاتشان خارج از بورس کالا خریداری شده بود به محض خریدتضمینی پرداخت شد ،اما مابه التفاوت مطالبات ذرت کاران خوزستانی که محصولشان برای اولین بار سال گذشته در بورس کالا به فروش رسید سه هفته گذشته به طور کامل پرداخت شد. 

وی با اشاره به آنکه تا کنون 100 هزار تن جو در بورس کالا به فروش رسیده، افزود: در حال حاضر مکانیزم عمل به گونه ای است که جو به صورت کامل در تابلو بورس به فروش  برسد و مابه التفاوت آن با قیمت تضمینی بالافاصله پس از تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.

والوزی با اشاره به مخالفت های دامداران در خصوص عرضه جو در بورس بیان کرد: عرضه جو در بورس کالا به سبب سرعت بالا، شفافیت،رویت کیفیت محصول قبل از خرید و قیمت مناسب مزیت هایی برای دامداران در بردارد از این رو هیچ گونه تردید و مخالفتی در این خصوص نباید داشته باشند.

معاون شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به تاثیر عرضه 15 هزار تن مرغ منجمد در ماه رمضان در بازار اظهار داشت: چند روزی است که قیمت مرغ به سبب توزیع مرغ منجمد در قالب تنظیم بازار از سوی شرکت پشتیبانی به ثبات رسیده و می توان گفت که با کاهش تقاضا در بازار قیمت تا حدودی متعادل خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران جوان،
(پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵) ۱۲:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها