سه شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۰
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۶۵۶۱۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

آغاز بکار مجدد کارخانه ایستک کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از آغاز به کار مجدد شرکت ایستک خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته این مهم در آینده ای نزدیک اجرایی می شود.

شرکت ایستک کردستان که به دلایل مختلف اواخر اسفند ماه تعطیل شده بود، بر اساس وعده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در آینده ای نزدیک دوباره تولید خود را از سر می گیرد.

در همین راستا محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات فراروی راه اندازی مجدد شرکت خورشید زریوار در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، گفت: این کارخانه طی روزهای آینده دوباره شروع به کار می کند.

وی گفت: شرکت خورشید زریوار با برند ایستک، یکی از کارخانجات خوب و معتبر ملی و استانی است که به جرات می توان گفت یکی از افتخارات استان و کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: بخاطر مشکلاتی که حادث گشت از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ این واحد تولیدی تعطیل شد که با این اقدام در حدود ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم شغل خود را از دست دادند.

وی با اشاره به ارزش افزوده این صنعت و هزینه های بسیار زیاد برای تاسیس این واحد تولیدی در استان کردستان افزود: در این راستا تصمیم مجموعه مدیریت استان بر آن شد تا این پروژه را فعال و موانع پیش روی آن را مرتفع نمایند.

دره وزمی افزود: در این راستا با تشکیل جلسات کارشناسی در استان و پیگیری های گسترده در سطح ملی، با دستور مستقیم مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت جلسه پیگیری رفع موانع فراروی این واحد تولیدی در جهت فعالیت مجدد برگزار گردید که خوشبختانه با همکاری مالکان این واحد صنعتی و تلاش مسئولان قضائی، اجرائی و امنیتی در سطح استانی و ملی، از تاریخ یک تیرماه سالجاری این واحد تولیدی فعالیت خود را از سرخواهد گرفت.

وی گفت: راه اندازی واحدهای راکد، به ظرفیت رساندن واحدهای نیمه فعال و حفظ واحدهای فعال را از مهمترین و بهترین بخش های شعار سال دانست که مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت حداکثر تلاش و توان خود را برآن معطوف ساخته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، راه اندازی مجدد شرکت خورشید زریوار با برند ایستک را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواند و ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که صورت گرفته و خواهد گرفت، گام های خوب و قابل قبولی را در راستای حمایت از تولید و صنعت استان به ارمغان آوریم./ مهر
(سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵) ۱۴:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها