سه شنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۹
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۶۵۴۵۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

افتتاح خط تولید شرکت بهنوش ایران در خرمشهر

خط تولید شرکت بهنوش ایران در خرمشهر افتتاح می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت بهنوش در ایران در خرمشهرگفت: به‌مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر  خط تولید شرکت بهنوش ایران در خرمشهر افتتاح می‌شود.

محمد رضا زعفرانیه افزود: شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان حماسه آزاد‌سازی خرمشهر نماد استواری، آزادی، مردانگی و شجاعت هستند.

وی گفت: شهیدان برای حفظ ایمان و خاک کشور با تمام اراده و توان خود در مقابل دشمن قسم خورده، تمام قامت ایستادند و امید دشمن را به یاس تبدیل کردند.مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت بهنوش ایران افزود: این شرکت ظرفیت تولید 15 هزار بطری در ساعت جهت تولید ماء‌الشعیر و آب میوه گازدار را داشته که باعث اشتغال 50 نفر به‌صورت مستقیم و 500 نفر غیرمستقیم می‌شود.

زعفرانیه با اشاره به مجهز بودن ماشین آلات خط تولید به تکنولوژی‌های مدرن روز اروپا گفت: این شرکت قابلیت تولید انواع نوشیدنی را در بسته‌ها و طعم‌های های گوناگون برای توزیع و فروش در مناطق جنوبی و جنوب غرب کشور، صادرات به کشور عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس را داراست.
(سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵) ۱۰:۵۹
سیدمحمودجعفری
۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
0
0

باسلام وخسته نباشید در قران کریم که جمع بندی تمام کتب الهی است امده است هر طعامی که برای ادیان الهی حلال است برای شما هم حلال است با توجه به مسایل اعصاب وروان ودیگر مسایل اجتماعی و دیگر ایه بخورید وبیاشامید لیکن اسراف نکنیید اینجانب با توجه به مسایل اجتمای
روز وبسیاری از بیماری ها وتنگی عروق و نوشابه ای غیر استاندارد که بسیاری از جوانان ما را نابود ساخته است پیشنهاد دارم ماشئیر بدون الکل با استاندارد جهانی معقول با الکل استاندارد در شرکت شما تولیدof-water .com.

فرید
۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
0

سلام. متأسفم شماره یی از کارخانه شما واحدخرمشهر اعلام شده که فقط گیرنده فاکس است وتلفن کسی جوابگو نیست. واقعا متأسفم . بنده تاجر خریدار عراقی را خواستم معرفی کنم برای خرید تعدادبالای جهت صادرات.


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها