چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۶
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۶۵۲۰۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
مقام معظم رهبری :

تولید داخلی یک مسئله مقدس شناخته شود

رهبر انقلاب: تولید_داخلی باید به‌عنوان یک مسئله‌ی مقدس شناخته شود/ جنسی که مشابه داخلی دارد مطلقاً نباید وارد شود/ فروش و مصرف کالای خارجی باید به‌عنوان یک ضد ارزش تلقی شود مگر آنجا که مشابهش نیست.

به گزارش خبرنگار فودنا مقام معظم رهبری دردیداربا مسئولان و نخبگان جامعه به بهانه های مختلف در سخنان خود از تولیدات داخلی حمایت کرده و به مسئولین تذکرمی دادند که مواظب ورود غیرضروری کالاهای خارجی باشند . در این گزارش  بخش هایی از صحبتهای صریح رهبرمعظم انقلاب خطاب به مسئولان که در رسانه ها کمتر توجه شده را منتشر می کنیم :
 
️نمیدانم اینکه ما سالی چندمیلیارد لوازم آرایشی وارد میکنیم راست است یا نه...نمیدانم این موضوع واردات خودروهای امریکایی صحت دارد یا نه،امریکاییها خودشان هم بدلیل مصرف بالا،خودروی امریکایی سوار نمیشوند،آنوقت ما برای هوس یک پولدار نوکیسه میرویم و ازیک شرکت درحال ورشکستگی خودرو میخریم،این غلط است!
 
️تصویر فروشگاههایی رابه من نشان دادند که بالای تابلویش زده بودند "فقط اجناس داخلی فروخته میشود" ..بارک الله ، آفرین به این مغازه دار!
درمقابل،برخی فروشگاههای بزرگ که وابسته به دستگاههای حکومتی هم هستند،مملو از اجناس خارجی اند،چرا ؟!
این ظلم به کارگر ایرانی است.
 
️به من گزارش داده اند برخی میروند کارخانه ها رااز دولت میخرند و وام هم میگیرند اما برای فروش زمین آن،به یک بهانه ای کارخانه راتعطیل میکنند و وام راخرج ساخت و ساز میکنند،دولت و قوه قضائیه برخورد جدی کنند!
 
️مسئولین میگویند تعرفه واردات راافزایش نمیدهیم تا قاچاق کالا افزایش نیابد،آیا این منطقی است؟! ..،خب جلوی قاچاق را بگیرید ..منظور من ازقاچاقچی،آن "کوله بر سیستانی"  نیست،باآن کوله بر مبارزه هم نشود اشکالی ندارد!! .. منظور بنده قاچاقهای سازمان یافته و صدها و هزارها کانتینری است که دارد وارد میشود،شما دولتید خب برخورد کنید !
 
️یکی ازبهانه های مسئولان برای واردات اینست که فناوری اجناس خارجی جدید وپیشرفته است ...پاسخ من اینست ماکه میتوانیم موشک با برد 2هزارکیلومتری با خطای کمتراز 10متر بسازیم، آن مغز آیا نمیتواند خودرویی بسازد که مصرف 13 لیتر در100کیلومتر رابرساند به 5لیتر در 100کیلومتر؟! ...چرابه ذهن خلاق جوانهای خودمان مراجعه نمیکنید؟!
 
♦️مواردی هم به من گزارش میشود که برخی سودجوها و نوکیسه ها که متاسفانه تعدادشان کم هم نیست،گاهی ازطریق رشوه به مسئولین، گاهی ازطرق مختلف دیگر و گاهی ازطریق ارتکاب جنایت و صدمه زدن،جلوی برخی تولیدات داخلی رامیگیرند وتولیدکنندگان رابه زانو درمی آورند..دستگاههای مسئول اطلاعاتی و قضایی باید باشدت بااینها برخورد کنند!
 
️به مسئولین خوش بینم ،منتها کارها یکجایش میلنگد ،خب بگردید این شکافها را پیدا کنند!
ببینند کجای این استخر شکاف دارد که هرچه آب میریزند پر نمیشود
 
️بعضی به بنده میگویند چرا اینقدر "دشمن دشمن" میکنید...امریکا دشمن است چه من بگویم و چه نگویم!! .. آنها رااز در رانده ایم میخواهند از پنجره وارد شوند..ما مظلومیم اما قوی هم هستیم مثل مولایمان امیرالمومنین!
فودنا : حجت بقایی
(چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۰۹:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها