سه شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۸
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۵۱۶۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

کارخانه نان چهارمحال و بختیاری به کما رفت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از به کما رفتن کارخانه نان صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

علیرضا شفیع‌زاده اظهار کرد: کارخانه نان صنعتی سفیددشت با اعتبار 500 میلیارد ریالی در سال 94 افتتاح شد که متاسفانه با بروز برخی مشکلات و موانع پیش روی تولید آن، این مجموعه پویا و مجهز را در نخستین گام‌های فعالیت خود متوقف ساخته است.

وی با بیان اینکه با بازگشت مجدد این واحد صنعتی به چرخه تولید زمینه اشتغال بیش از 400 نفر در بخش تولید و فروش آن فراهم می‌کند، افزود: این کارخانه که ظرفیت 40 تن تولید روزانه را دارد، نقش مهمی در حوزه صنعت مواد غذایی این استان و تولید نان صنعتی و سنتی در استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان را می‌تواند ایفا کند که متاسفانه به شدت با مشکل فراگیری به نام نقدینگی روبرو است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از بررسی مشکل این واحد صنعتی با اولویت کاری ویژه در کار گروه پایش و بررسی قراردادهای راکد استان به محوریت این شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت تمام توان خود را در چارچوب موازین اقتصاد مقاومتی به کار بسته تا در عمل و نه در حرف بتوان در سال جاری بسیار از واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد را احیاء کرده و با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی به چرخه تولید بازگردانده، به شکلی که استوار بر روی پا خود ایستاده و از هر گونه وابستگی مبرا باشند./ ایسنا
(سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۰۹:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها